PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Dua blogger anti PM

Hai, hari ni PM lebih serius. Dua blogger ni da melampau kalau diorang blogger ni ANTI Perdana Menteri mesti da kena tindakan buang negeri. PM tak nak cakap banyak, sakit hati kot tengok entri diorang ni.huh!


korang boleh klik gambar header diorang untuk ke blog diorang.tak faham napa diorang gitu..huh!


klik sini sini sini




ANTI?
Antara Nama yang Tetap diIngatan
THANKS FOR READING ♥ COMMENT

17 bicara cinta:

Ku Azhar said...

oo.......

Woofer Storm said...

buat suspen je ..heheeeee

kim heeruul said...

blog awek tu.

♫•♦NuHaBa♦•♫ said...

huish..ingat isu hangat tadi..
btw,dah lme x kunjung blog PM :)

Miss Purple Ungu said...

bestnya jd blogger pemes mcm PM hehehe :)

sha my heart said...

ehem2.. hihi~

cik ika said...

aish..bkin suspen je..

Original CikTeddy said...

awek baru la ni..haha

robowtasmara said...

choyy, ingatkan betulla tadi anti-2PM, semangat Hottest dalam diri ni baru nak bekobar2 xD

Diyana Ali said...

alahaii . padan muka. huhu

ieyza afieyna said...

suke buat gempak je la dia ni..huhu

era kecik said...

ceh.. buat suspen jek :P

anamizu said...

cit saspen je PM ni..hehe




-maaf lmbt bls jejak PM :(





luv,
cik ana

zatiey said...

hehehe...

PM zatiey tag PM dalam satu GA..

RinsyaRyc said...

ada udang di sebalik mee... >_<

Rosalia said...

kahkahkahkahk!!!!!!!!!! :D gelak guling2 sikit sampai jatuh katil.

Amira Sakinah Sulaiman said...

hakhak.semangat je org tekan :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD