PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Kekasih pendamba jadi tunangan orang

 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Apa perassan anda bila anda dapat taw kekasih anda bakal jadi tunangan orang?? sedih kan..bgitu la pendamba dilanda kemurungan sejak mengetahui hal ini..

sedih,sedih,sedih,sedih

dah hampir 3 tahun pendamba bercinta ngan dia last2 ini keputusan dia amik.sedih hati ini..

kenpa cayang tinggalkan pendamba.... ni la kekasih pendamba

nah sekali Elly Mazlein

comey kan tak sangka dia memilih insan lain..hehe..kenapa tak pilih pendamba ni..apa kurang nya pendamba...apa2 pon pendamba doakan yang terbaik buat dia...

3 tahun nak cakap kt anda..lama tu pendamba bercinta ngan dia..dia tak la bercinta ngan pendamba..pendamba sorang jer bercinta ngan dia..hehe

suka la dia ni..mata dia comey pendamba like benor gadis2 mata cam ni...

sekrang ni pendamba nak jatuh cinta ngan ni boleh

Fatin Liyana

pendamba suka la mata dia..sudi tak pendamba nak bercinta ngan dia ni..hehee..mata dia comey sangat....

itu la kisah cinta pendamba..sekian.


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

2 bicara cinta:

.ain. said...

aigooo !! :P

I do I need Iman said...

kihkih. comel la mereka merka ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD