PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Hana Tajima~

Assalamualaikum,

ketika sedang 'shopping' di pasar malam je smbil dalam hati y tengah kesedihan akibat favicon tibe2 hilang..tiba2 la saya ter'usha' satu awek ni..uih cantik die punya style tudung fuh!! pastu terlintas dalam pkiran aku 'cam Hana tajima la dia punya style..

Hangpa kenai ke dak Hana Tajima tu sapa?? awek saya??dak aih bukan nak cerita pasai awek pasar malam tu..tp entri kali ni saya nak cerita tentang Hana tajima..

ok la kita tengok sikit rupa comey dia yang saya amik dari kawan saya Google~







Tapi ini paling style ar nak habaq kat hangpa~



Gambaq last ni awek baju coklat tu cam muka awek saya ja..sapa dia?? itu la "Oh bulan" kata budax kecik...hehe YUNA

nama : hana tajima simpson
kerjaya : fashion designer
twitter : @hana_tajima
status : SUDAH BERKAHWIN TO Nibras Hassan*  FRUST
hobi : mengenakan fesyen2 tudung yang ada style!!
kawan baik : yunalis zarai
blogger paling diminati : nazirulhazwan


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

0 bicara cinta:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD