PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Bahaya Seksi




السلام عليكم ورحمة الله وبركاته  

Baru sehari saya menulis entri mengenai Lurah dendam .. hari satu kejadian berlaku depan mata saya sendiri.. Saya tak tahu la macam mana lagi nak nasihat lagi... 

Gambar hiasan

ok la biar saya mulakan cerita ini, kejadian berlaku lebih kurang pukul 11.35 pagi tadi.. bagi penduduk Terengganu anda pasti tahu tempat ini,dihadapan Maybank sebelah bangunan MBKT ( Majlis Bandaraya Kuala Terengganu).. seperti entri saya yang lepas menyatakan permpuan yang berpakaian seksi ni terdedah dengan kes lelaki akan ter'tengok' buat kli kedua.. 

ketika saya berada di dalam bangunan Lembaga Hasil Dalam Negeri saya memerhatikan gelagat seorang Penguatkuasa  yang  sedang berlegar2 mnjalankan tugas...Tiba2 datang 2 orang gadis yang melintas dihadapan nya berpakaian agak ketat dan seksi... 

Seperti yang saya katakan untuk kali pertama, iya kita kata tertengok..tp kali ini pernguatkuasa itu ter'tengok buat kali kedua dengan renungan yang agak lama terhadap dua orang gadis itu.. sehingga ada sebuah kereta yang parking di atas line kuning dia tidak hiraukan akibat asyik melihat gadis tersebut..saya pon tak pasti apa yang bermain di fikiran pegawai tersebut menyebabkan dia melihat pergerakan gadis tersebut dalam masa yang agak lama.

Saya tidak salahkan penguatkuasa tersebut,tapi saya nak ingatkan sekali lagi kepada kaum Hawa..please,please,please jga la etika pemakaian.. itu tempat terbuka..law di lorong2??tempat gelap??sunyi?? kemungkinan hangpa akan jadi mangsa rogol , pencabulan dan sebagainya...

apa yang saya nak sampaikan cuma peringatan kepada kaum hawa,tolongla jaga etika pemakaian anda.. saya sedih melihat remaja sekrang terlampau asyik dengan fesyen sehinggakan maruah agama dan diri entah ke mana...

itu saja entri saya untuk kali ini..sekian..



THANKS FOR READING ♥ COMMENT

0 bicara cinta:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD