PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

demam KPOP di Indon~!!!

Entri kali ni saya nak tulis sikit ja.. pasai demam KPOP or Korean Popular.. seperti yang kita duk tahu lani memang la seseorang tu ley dianggap ketinggalan zaman law dia tak tahu mengenai KPOP.. 
Penduduk Malaysia sendiri pon da hampir 90%(statistik anggaran saya) yang sedar tentang kehadiran wabak KPOP ni.. kita raca kita da hebat da tentang KPOP ni 

tapi..






tapi...




tapi... saya nak habaq kat hangpa...Indon~ ni lagi advance dari kita dalam KPOP ni... tak percaya?? 
ni bukti duk ada ni


tu dia~  dalam exam sheet nak habaq mai depa duk guna nama idol KPOP..haha..menurut sumber yang aku baca depa ni selalu guna nama member DBSK..hehe..

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

0 bicara cinta:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD