PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

pasai pa cincin kahwin pkai situ?

Persoalan saya... kenapa cincin time nikah tu kita pkaikan di jari manis??kenapa??
persoalan saya kenapa dak jari laen??kenapa??

ini jawapan nya.. cuba follow up this step ya.

1. Pertama, hangpa susun jari tangan hangpa sama macam duk ada dalam gambaq tu 


2. ok sekarang kita boleh mulakan permainan kita.
3. sekarang cuba hangpa bukak ibu jari hangpa.. ibu jari mewakili ibu bapa kita,jadi ibu jari kita dapat dibuka kerana setiap manusia akan melalui saat kematian dan dengan itu ibu bapa kita juga akan tinggalkan kita pada suatu masa nanti.
4. tutup kembali ibu jari hangpa,kemudian bukak la jari telunjuk,jari telunjuk mewakili abang,kakak,dan adik kita.. mereka juga memiliki keluarga mereka sendri jadi lama kelamaan mereka jua akan meninggalkan kita.
5. Sekarang tutup kembali jari telunjukhangpa, buka jari kelingking, yang mewakili anak-anak. Cepat atau lambat anak-anak juga akan meninggalkan kita.
7. for the last, tutup jari kelingking hangpa, bukalah jari manis hangpa tempat dimana kita menaruh cincin perkawinan hangpa, hangpa akan sedikti pelik(bukan sedikit la tapi banyak pelik la na) sebab jari tersebut tak dapat dibuka. sbbnya jari manis mewakili suami dan isteri, selama hidup hangpa dan pasangan hangpa akan terus melekat satu sama lain.

Betapa Hebat nya peraturan yang telah ditetapkan terdapat keistimewaan sebenaqnya dalam meletak cincin di jari.. sama - sama kita semua pikir2 kan..

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

0 bicara cinta:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD