PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Lurah Dendam



 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

Entri kali ni agak panas sikit mengenai lurah dendam... pendambamawar ini lurah dendam cerita melayu tu ker?? Ish bukan la, ni tentang sikap sgelintir gadis melayu yang suka menampakkan lurah dendam mereka..

Konsep nya begini nak habaq mai,hangpa sedang berjalan2 di sebuah taman..tiba2 anda terpandang pada dua orang gadis cantik yang duduk beristirahat di sebuah bangku..gadis pertama mengenakan pkaian yang agak longgar dan bertudung menutupi dada..manakala seorang lagi gadis mengenakan baju ketat dengan keadaan leher baju agak luas menampakkan lurah dada gadis tersebut.. ia dalam hati hangpa akan berkata  
Astaghfirullah Al-Azim’ seksinya! ...






Tapi bagi lelaki...selepas ucapan itu terbit dari mulut,syaitan dan nafsu mula mengusai sistem diri.. virus yang disebarkan tidak sempat dibendung lagi.. ini yang mempengaruhi lelaki utk ter’tengok’ buat kali kedua.. ok saya tak menuduh lelaki di luar sana..saya sendiri seorang anak Adam tak terlepas dengan pujukan hawa nafsu..

Apa yang saya cuba sampaikan, tolonglah kaum hawa jgan seksa kaum lelaki mcam ini..hangpa duk jaja merata2 lurah hangpa tu buat apa..simpan sudah la.. kebayakkan kes rogol berlaku disebabkan situasi macam ni la... pakaian ‘daring’  tak mengena tempat..pastu seksi tunjuk itu tunjuk ini..

Saya bukan nya menuduh tapi ini la yang berlaku dalam komuniti masyarakat skrang.. ibu bapa da tak endahkan tentang etika pemakaian anak2 trutama perempuan.. Jika hangpa sayang diri hangpa cari la pkaian yang elok2 ..longgar2 ckit..

Pendambamawar! Ko sibuk nape?suka hati la aku nak pkai ketat pon bukan pakai duit ko beli pkaian ni..macam la lelaki baik sangat! Saya tak memaksa hangpa kaum hawa untuk pkai pkaian yang saya syorkan longgar dan menutup aurat..saya cuma galakkan aje suh pkai cam tu.. tp sanggup ke hangpa jadi bahan tatapan? Bahan cemuhan? Modal ****** ?? sanggup ker??  kalau saya kaum hawa saya tak sanggup... saya cuma insan yang penuh kekhilafan tapi saya tak mahu kes2 yang duk ada dalam surat khabar skrang menjadi rutin remaja dimasa hadapan plak...

Tentang lelaki tu ..memang la lelaki pon banyak masalah dengan rempit nya,dadah nya..tp saya nk fkus tentang isu pendedahan lurah dendam ni...

Hangpa sayang diri hangpa??jga la baik2..jga mahkota anda baik2..tak perlu tunjuk2 ni.. lelaki tak cari la pempuan cam tu utk dijadikan teman hidup..law ada skrang ni yang bgitu dia bhong! Kekasih pkai seksi pakwe nya suka..lelaki tu Cuma nak mngambil kesempatan..
please ,please,please..take care of your self dear..

p/s : Saya menulis ni supaya dapat dijadikan peringatan kita bersama..saya tak mahu bakal isteri saya juga berpakaian sedemikian rupa..malu la nak tengok...tak sanggup dah kredit akaun dosa oiiiiiii..sekian

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

9 bicara cinta:

Mischenta ima said...

mak ai....seksi lar kakak tuh ^^ terok2...

F A I Z said...

seksi2..tak sanggup da nak tengok..^^

Mischenta ima said...

buang je lar pixcatuh...adooyaaii....

F A I Z said...

gambar censored tape kot..:)

I do I need Iman said...

jauhkanlah daku seperti itu. aminnn ;)

Pendamba Mawar said...

harapanku bgitulah

MissNana said...

org skg slalu kata "tak town la kalu tutup2 ni" adess~

Pendamba Mawar said...

town tak town la.. town neraka mnunggu...depa mau hot.kita kasi hot yang betul2

PUTERI SALJU said...

tutop mata...
tak berani tengok gambar tuh..
mintak jauh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD