PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Hangat!! Bahaya mula menghampiri

Entri kali ni saya nak fokus tentang SUPERHERO yang terkenal.. berikut adalah aktiviti2 superhero masa rehat@off day..

pertamanya!! ni superhero yang mnjadi kegilaan kanak2 .. ternyata dia juga buat kerja part time sbagai peminta sedekah!!hehe.. ni tyme da wujud zaman power rangers baru so dia pon tak dapat tawaran berlakon lagi~



pastu nak taw apa member2 lain dia buat apa?? meh saya tunjukkan..

Jogging~bagi stamina kekal..senang kot2 nanti producer panggil berlakon balik..

yang dua orang ni saya pon tak tahu la..lepas tension diorang pi clubbing plak


tekanan mental..sampai sanggup nak bunuh kawan sendiri..

tido~

tido lagi

yang ni pandai cari duit jadi 'pemandu pelancong'

tu dia~~ buat reunion party

itu la kerja si Power rangers law off duty.. lani saya nk tunjukkan apa plak yang cik spidaman buat time tak dak penjahat...



ni memang~mintak tolong Batman tu nak skip asrama

ni pi pejabat pos bayar semua bil2 ~

merokok~ye la pkai topeng tak ley nak merokok

yang ni rajin skit~basuh baju n jemur baju..
tp ini memang terbaek la~ spidaman utara nak habaq mai kat hangpa...

dan superhero yang lain nya~

shopping cari brang dapur

test game guitar hero

jadi tukang masak

kemas rumah

kemas stor

sapu laman rumah

iron baju

DJ
itu la dia superhero yang saya nak review kali ni..amacam?? diorang pon macam kita...haha..semua tidak sempurna nak habaq kat hangpa... 










THANKS FOR READING ♥ COMMENT

0 bicara cinta:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD