PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Terima Kasih Follower ke 60

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

Sekali lagi pendamba buat entri penghargaan kali ini untuk follower pendamba yang ke 60

woi!penting sangat ker entri ko ni?? for your information follower bagi pendamba sangat penting.. bukan la nak tunjuk pendamba ni fames sangat pon tapi follower yang membuat kan pendamba lebih bersemngat untuk mnulis entri..

apa2 pon terima kasih pada
Chenta macam coklat

sebagai tanda pernghargaan pendamba..pendamba nak promote blog dia..anda ley la terjah comey aw...

meh ar terjah..klik header dia..:)

for the lastt..sekali lagi terima kasih...Anda semua tetap saya hargai..sekian  

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

10 bicara cinta:

Azlan The Type Writer said...

wah~~~
Tahniah~~~
ramai dah follower Bro Faiz~~~

F A I Z said...

alhmdulillah da 15 hari wujud blog ni ada la yang follow..:)...azlan pon apa kurang nya..

Syuxer said...

salam perkenalan bro..saya singgah dan follow u..#70..heheh selamat berblogging bro..ada masa,singgahla blog kita..

Gerbang Maya Melankolia Segar

^^nu[dd]yra^^ said...

datang sini dari blog ujang...;p

morning n happy blogging =)

cpahniza said...

btul mkin ramai follower mkin smngt nk bblogging...happy blogging yaa..

follow u from Ujang's blog......

aizamia3 said...

semakin bertambah followers.. singgah jalan2 kat sini.. ;)

BRO_MONDAY said...

faiz : as salam geng!!! ai datam dari blog ujang suka kentut...koh koh koh apa pun gud lak dalam bidang penulisan blog ni ye...sama lah ngan ai, masih baru lagi...('',) ai dah folo yu, yam ke-76 !!! KIP IN TAC !!!

F A I Z said...

syuxer,nu[dd]yra,cpahniza,aizamia3,Bro-monday-salam perkenalan semua..terima kasih..nanti saya akan terjah kamu semua..:)

bersama kak Es said...

kenape mendambakan mawar..bukan tulip ke, bunga matahari ke?


sesaje nak bagi soalan..

F A I Z said...

kak Es >mawar biasanya sinonim dengan wanita...sy sebagai seorang lelaki yang bharap dapat mncari seorang wanita..sbgai pendamba..dan mawar pula adalah perempuan yang bakal saya cari..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD