PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Awan Kebetulan atau Petunjuk



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
AWAN! pendambamawar ni awan apa plak ni??untuk pengetahuan anda ni awan yang anda dapat lihat kat langit tu la..itu yang saya maksudkan...
saya suka melihat awan..sebab?? kadang2 bentuk awan tu mnyerupai sesuatu..dan kadang kala bentuknya pelik... itu yang mnimbulkan tanda tanya..

ni gambar saya saya snap di kawasan pasar bisik Kuala Muda


Adakah itu kebetulan?? atau itu Petunjuk daripada Allah S.W.T.. saya sendiri tak dapat nak pastikan kerana fikiran saya terbatas..

Seperti yang kita tahu awan ni adalah campuran debu,gas dan wap air... dan awan juga berfungsi melindungi kita dari lapisan ozon..betul k tidak saya ni??

gambar yang saya snap daripada Dataran Shahbandar ,kuala Terengganu

apa2 pon awan menimbulkan persoalan bagi saya..adakah ia satu petunjuk?atau kebetulan.sama2 kita renungkan...




Sekian 

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

2 bicara cinta:

amirnawawi said...

perghh,agak seram la awan tuh..Apepom, maksud tersirat tu hanya Allah yang Maha Mengetahui

Pendamba Mawar said...

yer betul tu mmg agak tersirat..kita insan yang bfikiran terbatas tak daya melawan hukum alam..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD