PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

G string putus plak!


 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

entri panas untuk petang2 ni..panas bagi aku..tak panas bg anda..haha... G string putus..ades....agak kedewasaan yer

sedang khusyuk saya melayan nafsu tadi tibe2...boleh putus..ades.. mana nak cari ganti???huhu
saya pon tak pham la cam ne boleh putus..da lama kot pkai..haha.. 


ops..G string mana yang hangpa pkir??

^

g string gitar la...tgah asyik melayan lagu revolusi tibe2 putus plak..haha.. mane nak cekau string tu malam2 ni..hehe..

apa2 pon itu la saya nk tulis... pada yang salah faham jgan mare...sekian 

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

1 bicara cinta:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD