PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

☢ Pendamba Mawar Polis?? ☣


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته





Saya seorang anggota polis? Penat memunggah barang di stor bekalan polis.. saya plak dikerah tenaga untuk simpan barang2 kt stor adoi ya.. ni la penangan Bidang Keberhasilan Utama Negara (NKRA) dan Pilihanraya umum Serawak..sampai tak ada orang dalam kem polis..saya yang tak terlibat kena kerah tenaga..

 saya ditugaskan untuk bantu kemas stor, isi peluru dalam magazine.. oh ya..hangpa kenai ke tidak magazine tu apa?? ni bukan magazine yang hangpa semua duk beli kat kedai buku tu na...ni magazine kt rifle...meh saya tunjuk magazine tu..

^


^

ni la magazine tu


Pastu magazine ni nak letak kat mana pula Pendambamawar oi??? untuk pengetahuan hangpa magazine ni letak kt rifle m16 la...m16 tu apa pula?? ok biar saya tunjukkan ok apa itu m16...

^

^

^

Ni la M16 nak habaq mai kat hangpa..senapang tu..
(basic)

OK ni pon sama jer dengan yang atas ni namanya M16 Viper..
biasanya law jenis ni digunakan olet elit squad ja..




ok la itu ja untuk entri kali ni.. persoalan tajuk tu?


Saya bukan la anggota polis.. cuma 'anak' anggota polis je..tp apa yang anggota polis biasa buat dalam rutin harian saya pon da buat.. contohnya.. time pagi hangpa duk bantai tido anggota polis da ada PT(Physical Training) pastu kerja cam biasa ..petang ada yang kena bersukan...k la..da mula mngarut plak..hehe.. 

Annyeonghi gyeseyo 

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

0 bicara cinta:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD