PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Contest Blogger Idol by Achie & Eyda



PM join contest lagi? hehe kenapa contest ini PM join sedangkan banyak lagi contest lain yang hadiah lumayan . Pedulikan pasal hadiah PM join contest ni sebab PM nak kongsikan dengan anda siapa blogger yang menjadi idola,eh silap blogger yang PM minat. Sejujurnya PM takde blogger yang PM anggap sebagai idola. sebab PM nak maju dengan cara PM sendiri.Anda nak join ? jom klik banner dibawah ye.
Tempoh contest akan berlangsung selama tiga minggu. (11.11.2011 – 01.12.2011).

Ok la kita lebih serius , PM akan kenalkan blogger yang PM minat dari dulu sebelum PM join dunia blog sehingga sekarang.
Kereta Mayat? Eh! PM orang tu nak blogger idola la, PM cakap sal kereta mayat kenapa? Ni adalah salah seorang blogger yang PM minat anda boleh klik pada gambar di sebelah. DAn anda faham kenapa PM minat dia. Cara penulisan yang banyak membarikan nasihat dan panduan bergitu menarik minat PM untuk terus menjadi pembaca blog dia. 

Jika anda perhatikan di sidebar blog beliau, terdapat peraturan blog dia, segalanya telah dijalaskan mengenai label dan penggunaan kata. PM minat beliau kerana penulisan bukan kerana rupa.

Sejujurnya , beliau tidak merapu di dalam setiap entri beliau. Dan PM yakin jika anda membuka dan menghayati penulisannya. anda juga akan meminati nya seperti mana PM meminati penulisan nya.

Kenapa PM nak jadi seperti beliau? PM tak mahu menjadi seperti beliau kerana PM adalah PM, cara dan undang undang PM tersendiri. ok itu sahaja yang PM dapat ceritakan mengenai blogger yang PM minat. 

Tentang PM, apa matlamat PM dari segi jangka pendek dan jangka panjang. Bercakap soal ini seummpama PM berbicara soal blogging strategies apa yang PM harapkan dari blog ini dalam jangka pendek, sebenarnya apa yang PM inginkan adalah "berkongsi" apa sahaja dengan anda pembaca blog PM. Walaupun anda melihat perkara itu seperti " eh!benda cam ni pun nak buat entri ke?" tapi bagi PM , sedikit mana ilmu yang kita miliki tak salah jika kita cuba berkongsi.

Mengenai matlamat jangka panjang pula, PM nak memiliki domain sendiri. Dan PM nak orang kenal PM dengan cara PM sendiri bukan kerana bantuan blogger otai. Mengenai pendapatan melalui blog PM tak kan huraikan, jika ada rezeki dari Allah PM syukur, jika takde PM ikhlas dalam menulis.sekian

PM nak tag.
Kakak Kembar 
Fierul

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

15 bicara cinta:

Miss Butterfly said...

tenz for join bebeh. gudluck!!

cik ika said...

gud luck PM~`

The day we meet said...

yaw!gud luck! nnt free insyaAllah join.hehe

#note this!

RinsyaRyc said...

gudluck M~

<---minat mr K n encik mimpi bukan kerana rupa.. ehehe.. >_<

smilenajah93 said...

wahhh ! goddluck :)

CikTeddyCorner said...

moga maju jaya!

msredcheesecake said...

Nama blogger tu dashat la.... Mesti penulisan dia sedashat nama...

Unknown said...

wow blogger idol :D

kim heeruul said...

gud luck..^^

monologmalamhari said...

wow sy ditag .. hehe trima ksih .. free nty sy join . :)

Anonymous said...

gud luck :)

Anonymous said...

era da add PM . kenapa?

Ikam said...

aku pun DULU minat gak ngan blog die ni..tapi sekarang low sikit..._<

khalila ishak said...

eh, mcm penah dengar la kereta mayat ni. gdluck ^_^

Syaza said...

Hi:) Jemput singgah join contest jom :) ­http://www.syazanazura.com/p/contest.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD