PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Ultraman, Doraemon dan Shinchan

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



hai .. entri kartun ke pendamba?ahaks.. 3 kartun yang paling popula.. ok la sapa tak kenal?? yang warna biru putih tu Doraemon, yang merah silver tu Ultraman dan Merah kuning tu Shin Chan..ok da kenal kan.. ni merupakan kartun yang paling fames ngan pendamba la..korang tak tahu la.ahaks..ok pendamba nak cerita satu persatu tentang watak kartun ni ok..ahaks...antara 3 watak ni mana paling anda suka?

Doraemon

Selalu menolong Nobita dengan alat alat masa hadapan,suka makan dorayaki dan takut pada tikus.
Anda merupakan seorang sahabat sejati yang sentiasa anda bersama teman anda dikala suka mahupun duka.. tak pernah mengeluh untuk membantu sahabat anda.. Tidak meminta balasan untuk pertolongan yang anda hulurkan.. tapi berhati hati anda mungkin seringkali ditipu oleh sahabat anda dengan kelemahan yang anda miliki dan apa yang anda sukai.. 

Ultraman

Merupakan hero yang sering kali muncul untuk menewaskan raksasa...Tapi menghancurkan bandar dalam perlawanan tersebut 
Anda disukai ramai dengan watak diri anda.. suka membantu kelemahan dan kesusahan orang lain..tapi anda menyebabkan lebih ramai yang terseksa.. anda lebih suka menunjukkan kehebatan anda kepada orang lain ,walaupun tidak berniat untuk mendapat nama tapi perwatakan anda menyebabkan ramai yang tidak menyukai anda ..

Shinchan

seorang budak lelaki yang dianggap cerdik kerana berusaha apa saja untuk mendapatkan apa yang dihajati,seringkali dimarahi Misae kerana menyepahkan permainan.. dan gilakan kepada perempuan muda.
Anda seorang yang kuat berusaha..tapi anda membodohkan diri anda untuk mendapat sesuatu yang anda hajati sehingga orang lain memandang serong pada anda.. seringkali anda dimarahi orang lain kerana menyusahkan mereka demi mencapai matlamat anda.. dan kelemahan anda .. anda terlalu cepat teruja terhadap benda benda baru dan cantik..

itu la ulasan yang pendamba dapat buat berdasarkan 3 watak tersebut.. no copy and paste ok..itu idea pendamba sendiri... k sekian



THANKS FOR READING ♥ COMMENT

18 bicara cinta:

SiS NaD said...

Salam P.M...
Masing2 ada kelebihan dan kekurangan.. (^_____^)V

Pendamba Mawar said...

aha..betul tu..ada kelebihan dan kekuangan

Namee Roslan said...

tapi skang ni cartoon kt atro ceria byk mengarut sgt lah. risau tengok.

Pendamba Mawar said...

nasib baik sy xd astro.. dulu kecoh anime hentai..ades..rosak budak2

..cik gugu.. said...

ske sin chan.. dragon ball n ninja boy.. heeeee~

Pendamba Mawar said...

hehe.. ninja boy itu lawak..hohoho

t!en SufI@ said...

bleach!! sy suke yg ni....

C i k P i p i T e m b a m said...

sukee shin chan ! haha . hagemaru xde ke ? mngarut en . hakhak

Pendamba Mawar said...

bleach? wah..lagi dasyat..rukia.ahaks

cik pipi tmba, hagemaru yang mana er?

Rafidah Farhana said...

Alaaa ! Takde dragon ball laa..

Pendamba Mawar said...

dragon ball terlalu byk watak..nanti law rajin saya usahakan

I do I need Iman said...

ahahha yg ne lawak ;)
comel je..

Pendamba Mawar said...

mawar nk pilih apa?hihi

Kotak Mancis / S_Basri said...

saya mau Naruto n Bleach.... hheeheheee

( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik )

Pendamba Mawar said...

haha..lagi byk watak citer tu

Joel Leslie said...

mmg tak akan miss shin shan sbb mmg feveret. kehkehkeh! :D

Afiq Angah said...

hahaha..saya terhibur

fafthin said...

waa. pandai PM olah. hehe. tak terfikir pun smpai macam tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD