PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Bible Al Quran | Mawar Putih

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
When you carry the Bible, Satan gets a headache. When you open it, he collapses. When he sees you reading it, he faints. When he sees you living it, he flees. And just when you're about to re-post this, he'll try to discourage you. I JUST DEFEATED HIM! Copy and re-post if you can. Any takers?

hai, ini kepercayaan diorang yang bpegang pada bible... diorang pon takut syaitan..betapa mulia nya bible bagi diorang...tapi kita?yang berpegang pada kitab AL-Quran?? kenapa kita tak sanjung pegangan kita..kenapa kita tak takut pada Tuhan kita.. sesetengah dari kita sanggup membakar Al-quran,ada yang jadikan alas tmpat duduk,ada yang koyak Al-Quran..knapa semua tu berlaku..pendamba tak kisah la kalau yang buat semua itu penganut agama lain..masalah sekarang yang melakukan semua tu orang Islam...golongan remaja...diorang bakal meminpin negara..tapi kalau ini la yang blaku sekarang..pendamba tak tahu apa yang akan berlaku 10 tahun akan datang..mungkin ada yang lupa Al-quran itu apa....

beberapa orang menteri setuju ngan satu perjanjian di mana kanak tidak mempunyai agama y sah sehingga mereka baligh..dan kanak2 tersebut boleh memilih sendiri agama mereka..agak agak anda la ,remaja nk ke pilih Islam???
berapa kerat jer akan pilih Islam..remaja zaman mmberontak..remaja zaman nk puaskan nafsu duniawi..semua tu ketika REMAJA...diorang akan pilih jalan yang senangkan mereka pada waktu muda sahaja...

Pendamba tahu pendamba cetek dlm ilmu agama Islam ...tapi tolong la sedar pendamba tak mahu kanak kanak selepas pendamba tak tahu langsung tentang agama Islam..didik la kanak kanak dengan ilmu agama..jangan abaikan semua tu demi mnjaga masa depan kita semua.... agungkan la agama kita,pegangan kita...

soalan terakhir dari pendamba.. berapa orang yang tahu ALLAH tu apa??sekian


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

3 bicara cinta:

C i k P i p i T e m b a m said...

yup . remaja skang ni sbnarnye kurang didikan agama . smpai dh xde hati dan prasaan

muhamadsufian89 said...

benda macam ni mak bapak kena main peranan sangat2. jangan harapkan cikgu kat sekolah. cuba bagi didikan agama kat anak2 seawal yang mungkin. barulah diorang tau mana yg baik mana yg buruk. mana yg patut disembah dan yg patot ditakuti.

Pendamba Mawar said...

setuju ngan pendapat korang.. sekarang ibu bapa pentingkan kerja..mmg benar mncari nafkah..tapi apa yang patut dilindungi terabai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD