PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Kenapa Kartun?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Hai.. anda mesti tertanya kan kenapa pendamba pilih imej kartun untuk blog.. mana imej abstrak yang dulu.. blog pendamba sekarang sudah berimej kartun dan agak cam perempuan ke?ahaha. yang penting tak serabut , orang yang masuk pun suka dan paling penting entri tu..ahaks


ok la kenapa kartun? mengapa tak pilih mawar??ok la pendamba jelaskan.. pendamba sengaja pilih tema kartun ni sebab pendamba nak sesiapa saja yang masuk blog pendamba ni mengenang kembali memori semasa mereka kecil.. ok normal kan kartun dikaitkan memori masa kita kecil.. betapa indahnya kenangan masa kecil... tanpa memikirkan masalah.. terutama masala kewangan da kerja dan belajar.. 


hidup kita masa kecil ceria dan tertawa.. mungkin sesetengah dari pembaca yang menyukai untuk mengimbau kenangan masa kecil atas sebab sebab tertentu.. tapi masa kecil adalah zaman yang sangat indah.. percaya la.. dan kartun juga merupakan salah satu medium terapi untuk menghilangkan stress.. betul pendamba tak tipu walaupun tak diiktiraf oleh mana mana jabatan yang berkaitan lagi biar pendamba yang melafazkan bahawa menonton kartun merupakan cara menghilangkan sress..


dan ini la merupakan faktor kenapa blog pendamba berimej kartun sekarang.. harap harap ada pembaca yang masih minat dengan imej terbaru blog pendamba..sekian... 
THANKS FOR READING ♥ COMMENT

10 bicara cinta:

I do I need Iman said...

jiwa kartun jiwa muda lah ne ;)

Pendamba Mawar said...

jiwa xganas..jiwa comel2.hahaha

Cik Teddy said...

comel la..laki2 suke krtun mcm ni,co0l!huhu

tieka said...

hehehe...dulu xde kartun2..skrng ada krtun..mcm blog kanak2..hehehee..

Pendamba Mawar said...

cik teddy>blushing ai..haha

tieka>aha..knak2 la best

C i k P i p i T e m b a m said...

aaaaa comeyy ! sailormoon xde ke ? hukhuk xD

Rafidah Farhana said...

Kartun pun kartun lah.. At least ada identity sendiri.

Oh, dan entry yg ori :D

Pendamba Mawar said...

cik pipi tembam>ala xd plak..hihihihi

rafidah>insyallh xd ag salinkucing nyer entry

kim heeruul said...

gua dari kecik sampai skrg layan kartun....

Pendamba Mawar said...

kim aku pon layan je..hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD