PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Pendamba join Contest The Best Picture of Me

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



Pendamba join contest...kali ni anjuran teman blogger pendamba Engku Sofia... fuh agak mencabar kerana pendamba ke tunjukkan gambar sendiri..ades.. awak ni rupa takde,,ada iras iras Shah rukh khan jer..hehe... susah la.. ok ini dia...peh segan sey..haha...



tak edit ok..ahaks..original..wakaka... ok pendamba nak cerita sikit tentang gambar ni.. gambar ni diambil persekitaran masjid kristal terengganu.. masa ni pendamba sedang menunggu waktu maghrib untuk berjemaah di masjid tersebut.. apa yang best tentang gambar ni.. gambar ni diambil masa pendamba petama kali datang ke masjid kristal...hehe.. da bertahun masjid kristal dibina... tu pertama kali pendamba jejak kaki kat situ.

tag 3 orang...

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

8 bicara cinta:

Engku Sofea said...

maseh joing ! Wah shah rukh khan pun. :D hehe goodluck ye !

Pendamba Mawar said...

besday sama ngan dia..haha

kim heeruul said...

gud luck bro..^^

Pendamba Mawar said...

terima kasih kim

Maya Lisa said...

chomel .. Good luckk !!

Pendamba Mawar said...

ngeee..metacih kata gambar tu comel

Hanim Nordin said...

dtg sini supot awk. comel2. haha. gudluck okie :)

Pendamba Mawar said...

mekasih... comel?segan plak saya..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD