PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Awak Buat Saya Jatuh Cinta

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Pendamba betul betul jatuh cinta??sama siapa?wah hati berbunga bunga... selepas kecewa berat ngan si dia ni pendamba da tertutup pintu hati untuk mana mana perempuan...cewah.. Awak mampu membuat pendamba terpikat.. syarat tak susah pun..layan lagu ni  ea..






It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone, and an day to love someone… but it takes a lifetime to forget someone.

omputih cakap cam tu..benarkah? seminit untuk retak?benarkah? sejam untuk menyukai? dan sehari untuk menyintai?habis tu mana perpatah ni nak dicampak kan?

Cinta Pandang Pertama

wujud ke cinta pandang pertama? serius apa yang pendamba fikirkan cinta pandang pertama ni pendamba umpamakan sebagai cinta nafsu ..kenapa?apa yang buat awak tertarik pada pandangan pertama? keikhlasan?setahun awak kenal belum tentu awak dapat taw keikhlasan.. kebaikan?sama juga mcam keikhlasan.. rupa?ya rupa yang menarik awak untuk menggelarkan ia cinta pandang pertama.. 

apa kaitan rupa dan nafsu? dari rupa awak nyatakan cinta ternyata itu mainan nafsu.. jangan lah mata yang melihat.. ahaks.. 

cinta lahir dari hati dan kadangkala berakhir di titsan air mata..

benarkah??renungkan la air mata mutira mana yang anda plih... bercakap soal pendamba jatuh cinta... perempuan bagaimana menjadi pilihan pendamba... siapa yang buat pendamba jatuh hati? pendamba sendiri tak tahu... cinta tak boleh diramal. selalu hadir dalam hati yang sedang kecewa dan dengan pantas hilang bila hati itu kian cerah...fuh ayat kiasan ahaks..

ni hadiah dari pendamba jika seorang gadis itu memang menjadi pilihan pendamba..

Give her two red roses, each with a note. The first note says ‘For the woman I love’ and the second, ‘For my best friend.’.

sekian

p/s: cam xd point je xpe la... baca madah je la erk..



THANKS FOR READING ♥ COMMENT

22 bicara cinta:

..cik gugu.. said...

hahaha dy curang..! tunang ngn owg len ;)

Pendamba Mawar said...

taw takpe..die pi tunang ngan orang lain..sedih pendamba taw

syarina syazila said...

berjiwangjiwang pulok pakcik den nie..
nk icecream!!! ngee

Pendamba Mawar said...

wah.. rindu sama kamu knapa menghilang ooooooo

AnNa FaRHaNa said...

sob!sob! sedih plak mawar memikirkan cinta nan lalu yg hancur berderai..bak meteor jatuh ke bumi..*belakon..ade gaya x?hahaha...

syarina syakila said...

wowowowowo....:)
suke entry nie :)
menusuk nusuk! jeng3

Shaza Najwa said...

entry jiwang...hehehe...pew2 pun entry ny best

Pendamba Mawar said...

anna>haha sangat sedih2.ngis saya baca komen anda..miahaha

akak ipar..haha>mnusuk mana tu..haha

shaza>jiwang di hati pendamba

::contengan hati::)) said...

suka yang ketiga tu sentap mak nak ;)

pagi2 ade idea jiwang ea bgus wee

Pendamba Mawar said...

hahaha..:)... nampak sangat xmasuk baca entri sy semua jiwang

are_tik25 said...

fuh!!! rindu kat si dia...=(

Pendamba Mawar said...

saya pun rindu awak..miahaha tetibe

Engku Sofea said...

tunjuk apakah ? hehe btw nice tips awak ! :P

syarina syazila said...

pakcik!!! nanti stpm sy on fb blek yerk.. t ley main bulibili wukey..
ea oppa nk icecream sepuloh!!

nurul diana said...

amboii amboii , brmadah madah pujangga kauuu . jiwang bebenoo :P

nurul diana said...

amboii amboii , brmadah madah pujangga kauuu . jiwang bebenoo :P

Pendamba Mawar said...

engku sofea>tunjuk?mana?hehe mkasih

dosaeng>aiskrim..maih2 cini oppa kasi..lmbt lagi tu stpm..haha

diana>ngeee biasa la tu.jiwang amalan disukai rmai

yunZ said...

haha..lex der..aku ade..lalalalala

Ahmad Syarif said...

lagu tema blog aku..hau3.

hamzah ian said...

cinta pandang pertama takdak kot. suka pandang pertama adalah. hehe

Pendamba Mawar said...

yunz>i know la u are here for me..haha


syarif>curik

hamzah>hahaha..:)boleh gitu

syarina syazila said...

oppa jauh meh.. nk pi sane naik per?? naik unta ker??? ngee.. werkkk.. stpm dh nk dekat meh.. lalala~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD