PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Pendamba | Mawar Putih

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
“People will forget what you said, people will forget you did, but people will never forget how you made them feel…”

Mengapa lelaki agak berbeza dengan wanita? Itulah bukti kekuasaan ALLAH. DIA menjadikan perbezaan yang ketara antara lelaki dengan wanita, agar apabila disatukan, terjalinlah satu bentuk kekuatan lantaran saling sempurna menyempurnakan – lengkap melengkapi. Semua kekurangan isteri akan dipenuhi oleh suami dan semua kekurangan suami akan dipenuhi pula oleh isteri.
hai semua pembaca..  hari ni pendamba utarakan dua bicara , pendamba nak anda faham maksud kedua dua nya.. memang takde kaitan antara dua bicara tu.. tapi pendamba nak anda selami apa maksudnya..

bicara pertama, orang mungkin lupa apa yang kita buat dan katakan pada mereka,tapi mereka tak kan lupakan pada seseeorang yang buat mereka rasa sesuatu (pendamba cuma spesifikasi kan sebagai gembira la ye) .. betul tak?pendamba sendiri macam tu.. pendamba lupa la juga pada apa yang orang lain lakukan dan katakan pada pendamba.. ok la fitrah manusia la lupa kan.. tapi pendamba tak kan lupakan seseorang yang pernah buat pendamba gembira..buat pendamba terharu..buat pendamba sedih..pendamba tak kan penah melupakan mereka. sebab mereka la mencorak kan keindahan dalam hidup pendamba... melakar kesenian di rentangan kosong hidup pendamba... cam omputih cakap To the world you may be just one person, but to one person you may be the world ..ahaks..pendamba hargai sangat mereka ni..

bicara kedua, setiap dari kita lelaki mahupun perempuan ada kelebihan dan kekurangan masing masing.. Ish lelaki ni susah betul nak faham perempuan! itu kata perempuan.. kata lelaki.. kenapa perempuan ni tak faham aku?? ha dua persoalan sama ditimbulkan bagi kedua dua pihak.. kenapa sering mempersoalkan?kenapa tidak kita sendiri mulakan langkah untuk memahami..ahaks..sekian..renung renungkan dan selamat beramal..sekian..kekurang itu datang dari diri pendamba sendiri.



THANKS FOR READING ♥ COMMENT

4 bicara cinta:

Cik NurulZaty said...

yep..mmg lelaki berbeza 100% dari wnaita..

tpi xleh ke kdg2 bgi la sama jugak ngn wanita..

bru la terjaga hati n perasaan wanita tu.. ^_^

.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. said...

sangat meaningful.. ^_^ thnks!

I do I need Iman said...

nice work ;)
nice entry ;)

Pendamba Mawar said...

nurulzaty> kadang bila terlalu byk persamaan dalam hidup ni kita akan menjadi cepat bosan..sesungguhnya perbezaan itu akan mewarnai sesebuah perhubungan

amalina>ahaks.. welcome..hehe..sumber inspirasi yang best

mawar>blushing zul..hahaha thanks dear

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD