PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Kasihannya Kat Awak

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Mula mula pendamba nak mintak maaf kerana berunsurkan politik tapi untuk kepentingan kita semua

Hai lewat nya pendamba cuba berbicara tentang perhimpunan haram 9 Julai ni.. dengan niat sengaja pendamba lewatkan.. kerana pendamba nak lihat dulu apa yang berlaku masa perhimpunan tu.. da apa tindakan penganjur.. pada pandangan pendamba ternya rakyat telah ditipu hidup hidup akhirnya memberikan impak negatif pada mereka...kasihan untuk mereka

Kakitangan kerajaan yang ditahan bakal berdepan dengan tindakan berhenti kerja.dan dengar khabar angin pelajar IPT yang ditahan akan diberhentikan pinjaman dan tajaan dari kerajaan..sekali lagi kasihan untuk awak semua dari pendamba... pendamba menganggap sesiapa saja yang sertai perhimpunan ni sebagai orang bodoh... kenapa bodoh? sebab mengikut telunjuk penganjur yang tak mempunyai motif apa apa selain mencemarkan nama baik Malaysia. 

dan kasihan lagi pada pendemostrator yang terkena gas,semburan pemedih mata..haha..kasihan..pedih tak??? bom asap pendamba pernah merasa.bau cam apa je..pemedih mata tak pernah lagi sapa yang kena tu meh cerita sikit..ahaks.. korang ni..kasihan la korang ni.. macam lembu ja.. haha.fahamkan sendiri ok.

 

Dan pendamba nampak..hanya kekecohan..dan apa yang cuba disuarakan ??entah la..tak nampak motif perhimpunan ni selain menjatuhkan nama baik Malaysia...untuk terakhir kali dengan senyuman pesanan pendamba kepada sesiapa yang dah join tu..lepas ni boleh tukar kerakyatan...pindah duk negara lain..sebab kamu da lupa tentang rukun negara.dan kepada pakcik makcik yang ada anak tu... lepas ni jangan hantar anak anak ke sekolah kerajaan.. kepada fakir yang join lepas ni jangan mengada nak mintak bantuan dari kerajaan..dan pelajar lepas ni berhenti terus jangan pernah menjejakkan kaki ke mana mana IPT dan jangan cuba memohon perkerjaan di mana mana sektor kerajaan lagi..


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

6 bicara cinta:

Rafidah Farhana said...

Sayang sekali, pelajar yang punya masa depan cerah hilang semuanya sebab benda ni je..

Setuju dengan pendapat yang hanya burukkan nama Malaysia tu..

Pendamba Mawar said...

diorang sering kali tertipu dengan mainan politik itu la masalahnya

yad'z said...

tanak komen dah pasal politikkus nieh.. buat sakit hati je.. kawan2 kite jadi terpengaruh and ditangkap.. ishhh... cetek akal.. diri sendiri yg kene.. geramm.. btw. blog abg makin comel.. =)

Pendamba Mawar said...

haha.mmg cetek..ahaks..comel..mekasih2..simpleaje ni..:)

najihah sahami said...

faiz, rasanya faiz salah. perhimpunan diorang ada motif. jap ea..kalau faiz rajin, faiz bukak linkni. baca dengan mata hati..hehe..

pape pun, semua orang ada pendapat. kan. antara tanda2 kecil kiamat, pemimpin yang jahil terus naik..renung2kan.

http://www.solihinzubir.com/2011/07/ulasan-situasi-sebenar-perhimpunan.html

Pendamba Mawar said...

da baca pon...taw kerajaan xkan buat permohonan mereka dengan cepat law tak buat cam ni..persoalan sy... knapa?
1.rakyat berada di jalan,pengajur stay hotel
2.kenapa dia tak bentangkan 8usul tupada agong semasa pertemuan
3.kenapa libatkan pelajar ,wanita dan kanak2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD