PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Never | Mawar Putih


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Never say goodbye when you still want to try. Never give up when you still feel you can take it.Never say you don’t love a person when you can’t let go
hai semua .. kali ni pendamba nak bicarakan tentang satu 'quote' ni.. best kan? tak faham?ok pendamba tukarkan ke dalam bahasa yang lebih mudah untuk difahami..


Jangan mengucapkan selamat tinggal jika masih mahu mencuba
Jangan pernah putus asa jika anda masih berpeluang untuk memilikinya
Jangan pernah melafazkan 'saya tidak menyintai kamu' jika kamu tidak dapat melepaskan nya.
Tapi kenapa biasa nya kita melakukan perkara yang bertentangan dengan madah ini? pendamba sendiri akan melakukan perkara yang bertentangan jika pendamba berada di suatu situasi di mana pendamba 'terpaksa melepaskan' seseorang .. pendamba akan ucapkan selamat tinggal padanya walaupun hati pendamba masih kukuh mengukir namanya..  pendamba mengundurkan diri bukan putus asa ye walaupun pendamba tahu pendamba masih mampu mendapatkannya dan pendamba akan melafazkan 'saya tidak menyintai awak' walaupun pendamba sedar pendamba tak dapat melepaskan dirinya.. kenapa? pendamba tahu bukan pendamba sorang je yang melakukan perkara cam tu..


kenapa?satu sebab je pendamba dapat utarakan.. sebab pendamba mahu dia bahagia dan mahu melihat dia tersenyum.. sesakit mana hati terpakasa mengundurkan diri akan terubat dengan sekuntum senyuman.. dan kenapa pendamba mengundukar diri dan berjauhan walaupun pendamba tak dapat lupakan? pendamba cuba merawat sesuatu di hati pendamba untuk menerima kenyataan.. omputih cakap For every word you say, another piece of my heart you take.. jadi lebih baik menjauhkan diri dari terus dibelenggu perasaan...sekian..

pilihan terbaik adalah dari Allah.. dan macam mana kita nak tahu itu pilihan dari Allah.. hati kita akan memberitahu kepada diri kita.. pastikan anda ikhlas dalam sesuatu perhubungan.. jarak bukan penghalang.. kepercayaan itu penting..sekian



THANKS FOR READING ♥ COMMENT

6 bicara cinta:

.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. said...

rileks ye.. Allah berikan kita hujan kita minta Dia beri matahari.. kita sedih dan menyalahkanNya, rupanya, Dia ingin beri kita pelangi. Tabah ok?

I do I need Iman said...

stuju dgn atas neee;)
ada yg terbaik lg antara yg terbaik;)
usahe.doa.tawakkal.

Pendamba Mawar said...

Amalina ye sy sentiasa bdoa semoga semua nya terbaik..tapi sy masih tak kuat

Pendamba Mawar said...

Mawar entahlah..kadang2 ingin berundur..tapi hati tak benarkan... berserah... usaha demi usaha..insyallah..

Ms JuLia said...

xmo sedey2 k..life must go one...let him be for his happiness.. :-)

Pendamba Mawar said...

Ms JuLia hehe..sy cuba bercerita tapi guna nama sy..cam luahan hati ke.ahaks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD