PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Link Blog Saya Unik

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته




hai kali ni pendamba cuba nasib lagi untuk contest...nak join?klik gambar tu ye..

Link blog pendamba : pendambamawar.blogspot.com

Persoalan saya unik tak?? mestilah.. ok pendamba akan terangkan kenapa nama ini pendamba pilih....

PENDAMBA..Seperti kita semua tahu pendamba ni ialah seorang yang mendambakan sesuatu.. juga bermaksud seorang yang berkeinginan mendapatkan sesuatu perkara..

MAWAR pula melambang kan kepada perempuan.. kenapa? kerana mawar adalah simbol kepada percintaan..dan percintaan melibatkan hubungan antara lelaki dan perempuan..dan mawar adalah sekuntum bunga yang pendamba tafsirkan sebagai wanita.. tapi kenapa Mawar? bukan bunga lain... kerana untuk mendapatkan sekuntum mawar kita terpaksa berdepan dengan duri nya.. dan duri itu pendamba tafsirkan sebagai cubaan dan dugaan untuk membina satu perhubungan.. dan mawar itu sendiri memiliki duri.. sama seperti seorang perempuan malu itu durinya.. hilang duri hilang lah seri mawar..begitu jua perempuan..hilang malu hilang la maruah nya.... 

Dan yang terakhir kenapa pendambamawar? kerana pendamba seorang lelaki...

itu la yang pendamba dapat jelaskan kenapa pendamba memilih pendambamawar sebagai link blog pendamba..sekian..

pendamba nak tag 



THANKS FOR READING ♥ COMMENT

5 bicara cinta:

kim heeruul said...

thx tag..^^
mmg unik..gud luck..^^

Pendamba Mawar said...

mekasih hihi

I do I need Iman said...

amboi dah byk sgt menang ne! ;p
nk try lagi ea.

Hidayah Shukor said...

gud luck! ^^

Pendamba Mawar said...

mawar>hehe..cuba nasib..ahaks


hidayah>terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD