PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Masalah Cinta 1

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


hai pembaca blog pendambamawar jika sebelum ni pendamba pernah berbicara tentang masalah cinta .. kali ni pendamba ingin berbicara dan berkongsi dengan anda masalah cinta yang seterusnya.. layan lagu ni er..


pendamba nak kongsikan sesuatu...


Berbicara dan menasihati lebih mudah daripada mengalaminya sendiri..


pada pendapat anda la pendamba boleh ke menulis jika pendamba tak lalui pengalaman tu sendiri. hal perasaan boleh ke kita nak menulis melalui teori?mustahil bukan..pendamba pernah melaluinya dan sebab tu pendamba berani menulis.. kerana cinta pendamba pernah kelar tangan guna kaca dan pisau..dah banyak pengalaman pendamba sebab tu pendamba mampu menulis entri cam ni..


kali ni pendamba ingin berbicara tentang :


Kenapa pasangan diabaikan selepas bercinta


Persoalan pendamba.. kenapa perkara cam ni berlaku?pelik tak?taime sebelum bercinta wah beria ria..tapi bila memiliki.. sambil lewa... cam satu pertaruhan plak.. pendamba musykil jika ini yang berlaku dalam percintaan.. ok seminggu dua bercinta buat perangai cam ni pendamba pelik.... dan jika da lama bercinta tapi perangai cam ni..wah apakah maknanya..


anda ada pendapat tentang isu ini?atau anda mengalaminya? mari kongsikan bersma pendamba.. faktor yang rasakan berlaku perkara seperti ini adalah kebosanan terhadap pasangan.. ha ni lagi satu masalah ..bosan terhadap pasangan. mana keikhlasan dalam percintaan yang anda miliki... pendamba tak tahu la macam mana korang boleh bosan terhadap pasangan...


Jika anda diabaikan terlalu lama.. apa yang pendamba boleh simpulkan adalah pasangan anda mula curang dengan anda.. in hanya pandangan pendamba.. biasanya pasangan yang melakukan kecurangan akan mula mengabaikan pasangan awalnya... ha! adakah ia terjadi pada anda? oh berhati hatilah.. biasa yang terabai adalah kaum wanita..bukan nye pendamba memihak,tapi kebiasaan itu yang akan berlaku... fikir balik kenapa diabaikan..apa kekurangan hubungan kita.. apa lagi yang perlu dicanang dalam perhungan agar keindahan itu kekal untuk selamanya..sekian


akan bersambung untuk masalah cinta 2
THANKS FOR READING ♥ COMMENT

6 bicara cinta:

..cik gugu.. said...

SETUJU SGT.. BAH KAN GUGU DA PNH ALAMI..

Pendamba Mawar said...

terima kasih gugu

.M.E.A.S.M.Y.S.E.L.F. said...

cikgu nak cakap sikit..
ehem3..
ok, mcm ni la, apabila perasaan+nafsu=syaitan~
oleh itu, setiap perkara yang dilakukan biarlah datangnya dari akal, kemudian turun kan ke hati untuk dikawal nafsu itu. nafsu terdapat banyak jenis nafsu, amarah, suka, sedih, gembura. jadi, nilailah dengan bijaksana. :)

NuR 'aQiLaH said...

hanya yg memahami yg akan memahami :)

cik mate sepet said...

x sabar nk tnggu smbungan entry ni =)

Pendamba Mawar said...

mekasih sudi membaca..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD