PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Best nye CoolNovo

Hai pembaca blog PM, kali ni PM ingin berbicara mengenai soal software, eh ingat PM ni pandai jiwang je ker?haha. Jom kita kenali browser terbaru. Mempunyai ciri ciri yang agak menarik, kelajuan telah ditingkatkan dengan kualiti penggunaan yang sangat memuaskan. Bagi kita sebagai blogger ,yang pertama kita nak mesti la browser yang mempunya loading yang laju walaupun bergantung pada kelajuan internet.

Anda pengguna IE? FIREFOX? GOOGLE CHROME? jom PM terangkan secara ringkas mengenai ketiga tiga browser ni. Bagi PM IE merupakan browser asas yang ada dalam lappy masing masing. Sekarang PM yakin dah tak ramai yang menggunakan IE dek kerana sistemnye yang sangat sangat tidak berpuas hati. banyak masalha serta mudah "crash" dan "hang" . Berkenaan dengan FIREFOX browser musang ni PM tak berapa minat kerana sangat lambat untuk loading sesuatu halaman. Tapi kini firefox mendapat sambutan atas perubahan yang lebih baik dan tersusun daripada IE. Google Chrome, ini la browser yang mendapat sambutan memberansangkan pengguna internet seluruh dunia, semenjak pelancarannya browser ini kian mendapat sambutan dari pengguna dengan ciri sistematik dan mesra pengguna. Masalahnya cuma browser ni mudah untuk crash.

PM nak cakap sal tiga browser ni ker??tidak la. Anda tahu CHROMEPLUS? apa? tak tahu. adus meh PM terangkan chromeplus ni salah satu browser yang lagi power dari tiga browser atas. PM yakin anda akan berpuashati dengan browser ni. Dengan kuorta broadband yang telah nyawanyawa ikan, tapi anda masih mampu melayari internet dengan senang hati. 

Tapi!! itu dulu, sekarang CHROMEPLUS telah berubah menjadi COOLNOVO . Beberapa pembaharuan telah dilakukan termasuk la penambahan BOTTOM TOOLBAR yang memudahkan kita pergi ke page download ,nak clear browsing data, zoom bagi PM button ni sangat membantu. Serta banyak perubahan di homepage browser ni terbahagi kepada dua most visited dan apps. sangat sangat teratur. PM taknak jelaskan secara panjang lebar. Kerana anda akan rasai kelebihannya jika anda memilikinya.

Klik sini untuk download COOLNOVO
dan sini untuk bantu PM SAYS

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

16 bicara cinta:

Nisa Greennnpanda said...

hehe.. sy juz setia ngan G Chrome je... lalala~..

mas saari said...

suka guna chrome!

p/s : PM tak tahu ke DSAI dah bebas!

Unknown said...

saya juga setia dgn GC.

The day we meet said...

menjadi promoter jap ek..hehee..
google chrome plg best! yeah!

Falling . said...

nk try ;) mekasih pm

monologmalamhari said...

nampak menarik :)

Putry said...

nak try guna la softwre ni... hiihi skng gune google crome and now nk try yang baru ni plak..putry bukan seorang yang penyabar :)

Just Mini Love said...

bnde baru ke ni?? hurm..

Cik Ziela said...

wah..nak try la. mna tahu best :)
trima ksih pm ~

izamin said...

fuhyo-fuhyo.. insyaallah nk try lah nnti :)

CikTeddyCorner said...

wah..bgus gk pm bgtau..kena cube ni :D

RinsyaRyc said...

google chorme n firefix... x penah dngar name nih~ eheherr

Miss Purple Ungu said...

dah biasa guna firefox
nti nak try coolnovo yg nampak cool je ni ;)

anamizu said...

dah terbiase gune firefox jugak..hehe


mmg cool la coolnovo nih =P






luv,
cik ana

Anonymous said...

best guna firefox .. laju.. hehe

> boleh ler try nih :D

rais said...

kalau kita guna safari camna plak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD