PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Indahnya Cintaku

PM nak kongsikan satu lagu ni.. PM tak tahu kenapa PM jadi tertarik dengan lagu ni nak kata lirik kena dengan PM sekarang.. hurm no komen.





ku ingin kau tahu, ku ingin kau selalu
dekat denganmu setiap hariku
sudahkah kau yakin untuk mencintaiku
ku ingin hanya satu tuk selamanya

ku tak melihat dari sisi sempurnamu
tak peduli kelemahanmu
yang ada aku jatuh cinta karena hatimu

cintaku tak pernah memandang siapa kamu
tak pernah menginginkan kamu lebih
dari apa adanya dirimu selalu

cintaku terasa sempurna karena hatimu
selalu menerima kekuranganku
sungguh indah cintaku

sudahkah kau yakin untuk mencintaiku
ku ingin hanya satu tuk selamanya

ku tak (ku tak) melihat dari sisi sempurnamu
tak peduli kelemahanmu
yang ada aku jatuh cinta karena hatimu

cintaku tak pernah memandang siapa kamu
tak pernah menginginkan kamu lebih
dari apa adanya dirimu selalu

cintaku terasa sempurna karena hatimu
selalu menerima kekuranganku
sungguh indah cintaku, cintaku

cintaku tak pernah memandang siapa kamu
tak pernah menginginkan kamu lebih
dari apa adanya dirimu selalu

cintaku terasa sempurna karena hatimu
selalu menerima kekuranganku
sungguh indah cintaku
sungguh indah cintaku, indah cintaku

Jatuh hatikah aku.....

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

11 bicara cinta:

PutryAin said...

tak penah dengar sebelum ni... firstime nak dengar :)

kim heeruul said...

" cintaku terasa sempurna karena hatimu
selalu menerima kekuranganku
sungguh indah cintaku, cintaku "

gua suka part nie

NiaLidia. said...

ehemmmmmmmm <3 siapa tuuu? hihi. nak kena download baru puas nak dgr. hihi

reenapple said...

tak pernah dengar.. mungkin Pm dah ada si dia kan kan kan?? hehe

Azmi Khan said...

lagu nie best penah dgr .....
internet semput....
lupa mkn ubt....

Eza Boom Boom :) said...

Eza jarang layan lagu jiwang. hehehe. :)..

Love Story said...
This comment has been removed by the author.
fierul said...

tak pnah dgr pun lagu nie ..

pinky_liscious said...

wah best! sblm ni x pnh lg dgr rasanya...

Miss Purple Ungu said...

lagu sape ni PM
lama dah x baca entry jiwang2 ni hehe :)

ieyza afieyna said...

jatuh cinta dngan lagu ni....suke2...first tyme dgr..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD