PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Senarai Blogger Desktop Pilihan PM

Alhamdulillah bersyukur kehadrat Illahi kerana dengan izinNya PM dapat menamatkan segmen PM dengan jayanya tanpa sebarang konflik. PM juga mengucapkan ribuan.. eh sikit sangat tu, JUTAAN terima kasih pada blogger yang sudi memeriahkan segmen tak seberapa PM.


Sejujurnya segmen ni dibuat untuk PM mengenali korang, apa yang menjadi pandangan korang setiap kali on lappy, ternyata korang memang terbaik, bagaimana korang susun widget di desktop, dapat menunjukkan sikap anda, adakah anda seorang yang teratur, kemas atau sebaliknya. Apa Apa pun sekali lagi Terima kasih untuk kerjasama yang korang bagi. Kali ni PM akan senaraikan blogger yang join segmen Desktop pilihan PM ni.

PM ucapkan jutaan terima kasih pada semua blogger yang sudi menjayakan segmen tak seberapa PM ni. PM keluarkan senarai ini untuk memudahkan anda melakukan blogwalking blogger yang join segmen ini..terima kasih semua.sekian.

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

18 bicara cinta:

PutryAin said...

wah terbaik pm..nak terjah diorang la hihihi

gades pelik said...

yeay~ nk terjah

Cik Angah said...

maaf x sempat join..

Gadis mutiara_Solehah said...

x sempat join tapi akan terjah jugak^^

Miss Purple Ungu said...

alaa...x smpat nak join huhu
tetap akan terjah wlupun x join ;)

Original CikTeddy said...

orait,bw time =)

nurul diana said...

bw time , heheh

era kecik said...

ramainya yang join... o_O

Lea Isnawi said...

nak terjah blog diorg

yeah!

DiDiE eLa said...

ramai jugak... baru sempat nak terjah nim

♥e'in♥ said...

alahai! sygnye e'in tak join! :(

zeybubumoshiiyui said...

hehe. zey join pun last2 minit :D

Nyamuk Terbang said...

pergh xsmpt join
hehe

Eza Boom Boom :) said...

dah habes terjah :D heee..

Rosalia said...

tak dpt join sedihnya. :(

Mohamad Azizi Md Said said...

saya terjah korang :D

Nisa Greennnpanda said...

alamak..sori aa PM..
busy gile dh skrg nie..nk siapkn thesis..

sori xpdt join, huhu~.. T_T

anamizu kaito said...

wahhh sempoi je PM buat segmen..
ramai yg join.. cik ana x smpat
nk join..haduss =P






luv,
cik ana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD