PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Ilmu Ayat Pengasih

Hai pembaca blog PM, kali ini kita akan berbicara ilmu pengasih, kebiasaannya ilmu ni diamalkan oleh sesetengah orang untuk mendapatkan pasangan, samada secara rela atau secara tidak rela. Ilmu ini mungkin boleh digunakan untuk melembutkan hati seseorang. Tapi bagi yang taksub mereka menggunakan ilmu ini untuk menambah koleksi samada pasangan mahupun simpanan. Jadi berhati hatilah.


PM akan kongsikan beberapa jenis ilmu pengasih yang biasa digunakan oleh masyakat kita. mungkin kerana senang untuk diamalkan. Tanpa memerlukan tempat pertapaan dan bomoh yang hebat. kita boleh mengamalkannya tanpa larangan.

ILMU PENGASIH SUARA

sekarang ini dunia telah pun maju sistem telekomunikasi juga membangun dengan pesat, jadi ramai yang menggunakan kesempatan ini untuk mengaplikasikan ilmu pengasih menggunakan talefon/suara. PM ingatkan anda supaya berhati hati semasa menggunakan talefon bukan sahaja pukau yang boleh digunakan menggunakan fon.bahkan ayat pengasih juga boleh diaplikasikan. Jika anda curiga dengan pemanggil sila matikan panggilan anda.

ILMU PENGASIH PEWANGI/PERFUME

Ini juga salah satu ilmu pengasih yang sangat popular dengan menggunakan perfume. Penghantar ilmu akan menggunakan khidmat bomoh untuk menjampikan botol perfume sebelum diberikan kepada seseorang yang ingin dituju. Sejujurnya ilmu ni sangat bahaya jika diamalkan kerana mangsa akan menjadi separuh gila akibat pemikirannya akan dikawal oleh penghantar ilmu ini . 

Jika anda menerima hadiah perfume dari seseorang bersama syarat. anda harus berhati hati. Syarat?apa ea? Biasanya pengamal ilmu pengasih menggunakan perfume akan menyuruh mangsa menyembur perfume di bahagian dada.bukannya di bahagian nadi. Jadi PM ingatkan anda untuk lebih berhati hati. Kesan ilmu ini sangat sangat membahayakan terhadap mangsa.

ILMU PENGASIH TEPUK BANTAL

Ini paling biasa orang buat untuk mendapatkan pasangan. Nak PM ajar?jom

Baca Bismillahirahmanirahim sebanyak tiga kali. kemudian baca ini

Bismillahirahmanirahim. Tepuk bantal panggil semangat, semangat dating dalam
mimpi, aku menepuk jasad dan roh (sebut nama orang yang disukai), satu badan
dua nyawa, satu jasad dua nyawa, rindu kasih dan saying, goncangkan jasad
dan roh (sebut nama orang yang disukai), aku tak melipat tangan, aku melipat
hati (sebut nama orang yang disukai) terbuka padaku, sri pengasihku sri dali
putih, berkat diiringi sang semar, berkat doa lailaha illallah Muhammad
rasulullah…

Tapi PM tak suruh anda beramal dengan ini. Mungkin ini bertentangan dengan Islam. 

ILMU PENGASIH NABI YUSUF


Berkenan ini, PM galakkan anda mengamalkan ilmu ini. bukan sahaja untuk mendapatkan pasangan bahkan untuk melembutkan hati seseorang.


Bacalah Surah Yusuf Ayat 4 yang berbunyi:

"Idz Qaala Yuusufu Li Abiihi Yaa Abati Inni Ra Aitu Ahada' Asyara Kaukabauw Wasy Syamsa Wai Qamara Ra aituhum Lii Sajidin"

maksudnya:

Ingatlah ketika Yusuf berkata kepada ayahnya,"Wahai Ayahku, sesungguhnya aku bermimpi melihat sebelas buah bintang, matahari dan bulan kelihatan semuanya sujud kepadaku..."

Akhir kata dari PM ajal maut,rezeki serta jodoh telah pun ditetapkan oleh Allah SWT. Tapi kita diseru untuk berusaha mendapatkannya. Amaran keras dari PM. Jangan salah gunakan ilmu yang PM kongsikan ini. Ingat satu perkara "Perbuatan baik akan dibalas baik, dan sebaliknya. " Sekian.

Jom bantu PM klik SINI

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

23 bicara cinta:

Norlida Ramli said...

yg ilmu pengasih tepuk bantal tu menakutkan je...huhu...
mcm tgh menyeru sesuatu.. huhu

Nizam said...

yang bantal tu bunyi cam jampi...nak baca pun seram dah...

widiea azira said...

saya selalu ingtkan aaron aziz..dy gune ilmu tepuk bntal kot kt sy..haha

btw, tak mau la cinta brgntung pde bnde2 tuh..hilang bnde tu,hilang lah cinta.. xde gune kan..org nak cinta dalam hati,bukan dalam botol..setuju tak??

Original CikTeddy said...

fuh..terbaek punyer entri..yg mentera tepuk bntl tu rase mcm seram je :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

tepuk bntl?? pertma kali bc..

Nisa Greennnpanda said...

haha.. baik kite tggu je jodoh tue dtg.. ^_^

gades pelik said...

selalu tepuk bantal tu sebab nak bangun awal je..hehe xsgka untuk pengasih pun boleh..

..cik gugu.. said...

da mcm bomoh cnta plak.. haha suspen.

fierul said...

baik amalkan surah yusuf tuh .. dh terang ambik kat al-quran kan .. :)

shiema sufian said...

surah yusuf itu ialah cara yang paling bagus.

ieyza afieyna said...

bole la buat pasnie.. che wah.. haha.. seram dgr yg tepuk bntal tu.. mantera mana la pm dpt tu ek..

Miss Nadya said...

ala...takutnyer nk baca..

tapi thanks kepada PM sebab sudi kongsikan entry ini..

insyaallah nk amalkan Surah itu..amin..

ascil.punye.lah said...

tepuk bantallll?arghhhh takuttt

Miss Purple Ungu said...

mmg scary la bab mantera tepuk bantal tu huhu

Kamil Kahar said...

kalau bantal xde...tepuk tilam boleh x..????? LOLOLOL

anamizu kaito said...

perrhhhh! seram aih =P






luv,
cik ana

Eza Boom Boom :) said...

selalu buat tepuk-tepuk bantal tu before tido, sebab nak bangun subuh. hee. tapi takde baca apa yang abang PM gtau kat entry. Baca ayat kursi dan 3 Qul sudah memadai. :)

PutryAin said...

yan ilmu suara tuu takut la.. pastu yang bntal tuuu.. eeee tambohhhh takuttt

Sulaiman Kamal said...

Salam....Wow! entry menarik sekali. Terima kasih

Zam Nia said...

ilmu pengasih suara tue camnew yew nk belajar ea PM?? adew x cara2nyew.... :) terima kasih...

penawar sepi said...

Salam.. Trima kasih PM coz sdi kongsi surah yusuf 2.. ^.^

kecik said...

Mcm memuje owg yg dh xd je PM tkt plak la hai..dgr bunyik pn dh cukup seram..

Esmael_Ismail Hosen said...

Seronok jumpa dlm mimpo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD