PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Fara Kekasihku

Hai pembaca blog PM, kali ni PM nak berkongsi kegembiraan dengan pembaca semua. Hati PM telah dimiliki oleh seseorang bernama Fara. Wah akhirnya awak sudi bukak pintu hati untuk saya. Saya sangat gembira dengan keputusan awak. Ok pembaca semua, Fara?Siapa Fara? Kekasih? 

Fara, insan yang PM kenali melalui nama, berkongsi perasaan cinta melalui bicara di blog. PM harap jika PM dapat insan bernama Fara ni PM akan dia sebaik baiknya takkan PM persiakan segala keikhlasannya, takkan PM biarkan airmatanya menitis kerana kekecewaan, biarlah airmata nya tersemadi di dasar dunia fatamorgana ini kerana pemergiaanku menemui Tuhanku.

Persoalan sekarang.. SIAPA FARA? 
Fara Kekasihku tu dah sedap dah baca ibarat doa la kan. Tapi yang depan tu, cerita lucah?adus....apa apa pun PM sendiri masih berfikir FARA ni siapa.haha

Jom bantu PM klik SAYS

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

22 bicara cinta:

cik najihah said...

same pulak name tu hahahaha
macam2

NoorAtika MohdAzali said...

brtuahnye fara tu..huhu

Gadis mutiara_Solehah said...

haha,fara ooh fara^^

Eyda Syahida said...

lucah? errrrrr....

yad'z said...

ade jodoh tu.. hahahahahaa

Azmi Khan said...

Farah....
haha....
kat blog sy pun ade search lucah...
gilos...

L said...

huhu. xdak lagi setakat nih.. huuu

Jom baca sekejap..=)

http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/melayu-tidak-pernah-bersyukur.html

http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/iman-kita.html

widiea azira said...

fara fauzana eh

reenapple said...

LOL.. =(

Original CikTeddy said...

hmm..fara ek?nk suh cik jd detektif ka?haha

RinsyaRyc said...

waaa... untungnye... tahniah pm~ hehe

Eza Boom Boom :) said...

fara? hee. macam nama eza pulak. :D boleh tak perasan kejab?? kih3. btw, kalau dah sayang seseorang tu, jumpa la parent dia cepat-cepat. :)

fiQ'Ra said...

fara? ehem3.. sape yer

era kecik said...

siapa fara ek.. ?? hehe

Nisa Greennnpanda said...

wah..awek br, hehehehe..

comel aa header br PM.. cam orgnye.. ^_^

Miss Nadya said...

amboi..mesti fara tu cantik..sebab tu ada keyword cm tu..hehe..:)

nasib bukan miss nadya..tettt..gurau jerk..:p

p/s :: PM amik lah icon tu eh...:)

PutryAin said...

ehem ehem

anamizu kaito said...

tu dia! eeeee 18SX =P






luv,
cik ana

I do I need Iman said...

ha? zul ne buat pening jea
hati tertanya2. hu3

Miss Purple Ungu said...

ingatkan fara kekasih PM hehehe ;)

Diyana Ali said...

haha, ape ni ? :P

Cik Asma BLuppy said...

kekasih gelap r tu..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD