PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Aku Maafkan Kau Sayang

Hai pembaca blog PM kali ni entri peribadi sikit ,korang boleh pilih untuk terus klik X atau masih berminat untuk membaca entri ni. PM jadi terdiam dan termenung sejenak bila mendengar bait bait lagu yang dinyanyikan oleh beliau untuk PM. Walaupun tiada jodoh antara kami tapi takpe PM redha dengan keputusannya.

Tapi kenapa ini, awak nak PM maafkan awak untuk keputusan yang awak buat dulu, sukar untuk PM terima tapi memaafkan lebih baik dari dimaafkan. Awak tahu betapa sayang nya PM pada awak. Setiap langkah, setiap kata, setiap watakmu PM layani dengan penuh kesetiaan. Tapi kenapa? usaha diungkit kenangan lama PM. buka buku baru terima cinta lain. jom tengok lirik yang membuatkan PM terdiam ,termenung dan terfikir sejenak.

Tak pernah terbayang sebelumnya
Denganmu tlah berakhir di sini
Semoga kau dapat merelakan
Dan melupakan semua tentangku

Akhirnya cinta kita sampai di sini, bukan PM tak terima kenyataan tapi perasaan sayang dan cinta PM padamu masih kukuh terpahat di hati ini. bagaimana PM mampu lupakan tentang dirimu ?bila banyak kenangan suka duka yang tercatat di dalam diari cinta kita.

Selamat tinggal kekasih
Kau kan selalu ada
Di atas hatiku
Dan bila aku yang salah
Please forgive me my love
I just want you to know
You always in my heart

PM sentiasa di hatimu?tapi kenapa engkau pergi tanpa menjadi teman sepanjang hayatku? apa silap ku?apa kurangku. patutkah PM maafkan engkau? tapi kerana ketulusan cinta PM,, PM gembira bila engkau gembira walaupun engkau bukan lagi permaisuri yang bertahta di hati PM

Ternyata ku harus meninggalkan
Semua kenangan bersamamu
Maafkan ku memilih dirinya
Kerna ku tak mampu menolaknya

Persoalan PM, apa kurangnya diri ini sayangku? mungkin dia lebih bercahaya di matamu. Usah kau cuba coretkan kenangan lama kita di hatiku. akan ku padamkan segala memori denganmu. PM akan menjadi insan yang lebih tabah dalam percintaan.

buat sayangku.. PM harap engkau berbahagia dengan insan tersayang. PM mampu tersenyum kini melihat kegembiraan mu..
aku relakan pemergian mu sayangku Elly Mazlein.. aku maafkan keputusan mu dahulu...


jom bantu PM klik SAYS


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

16 bicara cinta:

widiea azira said...

hek eleyh..sy paling2 benci elly sbb dy propa..hahah

izamin said...

adeh..terkena kau fizah.. -.-'

Teenager Housemaid said...

hahaha...
adakah elly mazlein ni benar2 kekasih pm ????
hehe..

uncle saya kata elly mazlein ni mmg lawa in person..:)

Noraien said...

Elly cantik :D


Nice entry lah ~

Miss Honeys Hasdi said...

hehe.. suwittt !!
egtkan sape dah.. @_@

Original CikTeddy said...

ececeh..mnat elly woo..cik suke tngok die,comel

Nisa Greennnpanda said...

aiseh..t'kne lak dh sy.. huhu~..
elly mmg cntik..

wah, header br la PM.. ^_^

anamizu kaito said...

la elly rupenye! kehkehkeh =P




wow! header baru! smart!!!







luv,
cik ana

Norlida Ramli said...

wah..asyik2 elly mazlin je...heheheee..dah2 lupakan dia PM :p

cantik header baru tu! menawan..hehehehehe

kim heeruul said...

kah kah kah..
elly ghupenye..

Miss uCu said...

mcm tajuk lgu pun ada entry nih:)

cik najihah said...

tertipu haha

Miss Nadya said...

xbpe minat elly..:)

http://www.nornadiah.com/2012/01/top-up-dari-innovator.html

Miss Purple Ungu said...

saspen je PM ni taw
baru je nak kenal gadis manakah yg telah melukakan hati PM tu huhu

ieyza afieyna said...

amboi... smpai mcmtu skli ye..hik3..

PutryAin said...

lorhh ngan elly upenye.. dah la pm jangan dok pikir sangat sal elly mazlin tuuu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD