PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Skype Jom sembang

Hai pembaca blog PM, Hari ni setelah didesak oleh jiran sebelah rumah, dimarahi penghulu kampung PM, diberi amaran oleh pegawai polis kampung PM, PM telah mengaktifkan akaun SKYPE. hahaa ketinggalan zaman betul PM ni baru nak buat akaun skype.


Dah lama PM tinggalkan zaman skype ni, PM kena mula main balik dengan email baru. jadi sapa sapa berminat untuk sembang atau nak bincang apa apa jangan segan silu untuk menghubungi PM di..


oh ya skype ni boleh video call erk?hahaha maaf lappy PM takde webcam.lalala #bohong sunat takpe kan.aahaa

ID PM : 
pendambamawar

jom sama sama kita meriahkan..haha

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

7 bicara cinta:

Maya Lisa said...

hihih ^^ nak maya munye ID tak ?

yunZatie said...

boleh la vcal slalu/...maklumla...kat obersea

PutryAin said...

alamk putry tak de skype hihihi

nurul diana said...

dah lama kot x on skype =='

Diyana Ali said...

hoho :)

Azmi Khan said...

ok sy dah add PM.....
llalala.....

anamizu kaito said...

cik ana pon ade gak SKYPE..tp gune utk video call dgn kwn2 ofis je la..hehe






luv,
cik ana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD