PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Kau Hadir, Tapi Aku kantoi dengan mak

Hai anda pernah bermimpi? lebih tepat lagi mimpikan seseorang. Sesetengah pengamal perubatan ada mengatakan jika kita seringkali mimpikan orang yang telah meninggal dunia maknanya kita sebenarnya sedang disihir oleh seseorang. Tapi bukan persoalan ini yang bakal PM bicarakan , ada hal lebih penting dari ini yang patut PM bicarakan.

Hari ni PM kantoi ngan mak, haha. Sadis betul. PM tak sedar PM sebut nama DIA time tido, sesaat sebelum PM terjaga, dan kebetulan pada masa tu mak PM dah berada kat pintu bilik. Dengan muka tak bersalah PM buat tak tahu je. mak tanya sapa budak tu, PM buat buat lupa PM 'menjerit' nama dia.haha.

Jom PM ceritakan sikit jalan cerita bagaimana dia boleh muncul dalam mimpi PM. Dalam mimpi tu ditunjukkan PM berada di kampung PM Kelantan. PM sedang leka bersiar siar seorang diri, tanpa disedari langkah PM menuju ke suatu tempat, kelihatan seperti sebuah rumah, PM perhatikan rumah tu, eh Dia ada atas tangga rumah tu. Tapi di tepi rumah tu kelihatan ada dua orang budak yang lebih kurang sebaya PM memegang bunga, anggapan PM mungkin untuk Dia. 

Tapi tak semena mena PM capai sekuntum bunga yang entah dari mana datang nya. Langkah kaki PM terus menuju ke arah Dia, tanpa sepatah bicara yang keluar dari bibir PM, PM hulurkan sekuntum bunga berwarna putih untuk nya. Dia kelihatan terkejut , tapi selepas itu dia mengukir senyuman. PM terus berlalu selepas melihat sekuntum senyuman yang terukir dari bibirnya. Berlalu tanpa berpaling kembali kepadanya..

Tiba tiba kedengaran bunyi mesej di talefon PM.. tertera namanya.... 

Sampai situ je PM mimpi. hehe.. mungkin menjerit baca nama dia kot. entah lah. apalah lah petanda mimpi kali ni. sekadar mainan tidur atau satu petunjuk mengenai sesuatu. PM hanyalah hamba yang penuh khilaf terbatas pemikiran untuk mencaturkan ramalan pada mengenai sesuatu. sekian. Maaf untuk entri ni..PM sangat penat....#motif gitau penat?haha

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

17 bicara cinta:

PutryAin said...

nape tak bg tau mak pm jep?

Lea Isnawi said...

apa nama budak tu?

lea pun selalu mimpi sumone
selalu sgt
agak2 apa petanda eh?

Eyda Syahida said...

hahaha bleh plak mimpi.. tido lepas asar letteww..

Cik Angah said...

best nyer,hehehe

SiS NaD said...

Salam PM...

Ada buat sunat istikharah ke sebelum tidur? Hehe! (^____^)V

Eza Boom Boom :) said...

Eza sangat jarang bermimpi,haha. :D

Fazi Isma said...

sweetnya mmpi PM tu... nnt lau mmpi kt kmpung hlaman tu jgn lupa masukkn faz kt dlm mmpi tu, hehehehe... apa2 pn nk tahu jgk nma insan brtuah tu PM... =))

ascil.punye.lah said...

kita pon selalu mimpi orang yg sama baru2 nih.tujuh kali.kali ketujuh,kita kahwin dengn dia.hahahahahahaha.kelakar mimpi sambung2.

kim heeruul said...

perhhh..terbaik la..sampai menjerit nama dia. keh keh keh

aswadz said...

mgkn petunjuk utk ko cpt2 gi ngorat dia. hehehe...

Amoychanteks said...

PM curang ngan amoy! nie nk kena nie.. ;p

Miss Purple Ungu said...

wah...nama sapa la yg btuah tu hehe :)

narumi sakura said...

soo swet :)

Aesya Zealous said...

jeng3..sapekah itu..

Nisa Greennnpanda said...

bestnye mmpi tntang org yg kite syg/suke..

dh lame sy xde mmpi camtue.. T_T

Miss Honeys Hasdi said...

waw!!! who's dat gurlz ha?? huhu.. I wanna know... hehe

anamizu kaito said...

wahhhhhh3 kemaen lg sampai termimpi2 sebut name sidia ea.. kena bg tau mak PM nih..bagi PM kawen cecepat..kehkehkeh =P








luv,
cik ana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD