PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Maaf

aku mintak maaf untuk semua salah silap aku kat korang
THANKS FOR READING ♥ COMMENT

21 bicara cinta:

Fazi Isma said...

knp ni PM??

Miss Nadya said...

saya maafkan!!..:p

gades pelik said...

setiap manusia sentiasa melakukan kesalahan.manusia tak sempurna :) rilex3 sudah

..cik gugu.. said...

awat ney ??

apix said...

eh xpe2 .. hee~ perasan apix nih .. :P

era kecik said...

maafmu diterima.. hehe

> era pon nak mintak maaf kalo era ade buat salah ngan PM :)

msredcheesecake said...

Saya maafkan... Hheee...

fatin amalina husna said...

lar knapa nie pm??

Selendang Merah said...

PM x penah wat salah pon dengan kami lah...^^

sm pon nak mintaw maaf gak lah lau ada wat PM sakit ati..

Miss Purple Ungu said...

nape ni PM?
PM xde wat salah pun ok ;)

fierul said...

la nape nie ?

PutryAin said...

pm huhuhu

Original CikTeddy said...

cik maafkan encik kasih ye..xmo sedih2 okai ^_^

ieyza afieyna said...

mengapakah ?

setiap manusia x lepas dari khilaf..huk2...

widiea azira said...

smua di maafkn..tp xde salah kot

kim heeruul said...

lu tak pernah buat salah dekat gua bro..^^

Eza Boom Boom :) said...

hope saling memaafkan. :)

Gadis mutiara_Solehah said...

Maafkan saya jugak kalo ada uat salah='(

Nisa Greennnpanda said...

nk mintak maaf gak eh PM.. ^_^
no worries la PM.. awk xde salah ngan sy..(tibe2 je..)

fieha said...

Nabi muhammad pon memaafkan musuhnya..inikan kita hanya hamba yg kerdil..setiap manusia x lari dari kesalahan..harap PM dapat ambil sesuatu kebaikan dari apa yg berlaku..don't worry be happy :)

anamizu kaito said...

cik ana pon nak mintak maaf kat PM sbb skg ni jarang2 dpt bw sbb bz sikit.. tp kalo sekali dah singgah, mesti nak bace smue entry2 lepas2..hehe







luv,
cik ana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD