PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Ilmu pengasih asap rokok

Hai pembaca blog PM , seperti sedia maklum kita semua didedahkan dengan ilmu pukau menggunakan asap rokok. Agak merbahaya bagi kita kerana kita mungkin dituju tanpa kita sedari. Apa apa pun kali ni PM nak berbicara mengenai ilmu pengasih menggunakan asap rokok. 

Jika Sebelum ni PM telah pun berbicara mengenai Ilmu Pengasih Tepuk Bantal kali ni PM ingin berbicara mengenai ilmu pengasih menggunakan asap rokok ni. Sangat ringkas. iaitu ilmu pengasih asap rokok menggunakan mantera jom kita bicangkan.

ILMU PENGASIH ASAP ROKOK MANTERA

Asalaahuan yakufa baksal ladzina kafaru
Walahu asya dubak sasauw wa asyadu

Cara Penggunaan :

Baca mantera sebanyak 21 kali pada malam hari di hari apa saja .Untuk menambah kekuatan pengasih dalam asap rokok ( cukup dilakukan 1 x saja sebagai pembuka ), Siapkan gelas , air putih, Kemudian bacakan manteranya sebanyak 21 kkali ,setelah selesesai membacanya tiupkan  pada gelas, lalu minumlah air tersebut sambil niat memanggil dan memasukkan kekuatan roh asap rokok masuk kedalam tubuh anda.

Jika anda ingin menggunakan untuk di tujukan kepada seseorang, caranya hisap asap rokok tersebut perlahan lahan sambil membaca manteranya 1 kali lalu hembuskan asapnya kea arah mangsa anda. Lakukan terus hingga ada reaksi dari mangsa biasanya mangsa akan melihat kearah kita, jika tersebut terjadi dekati mangsadan rayulah dengan sedkit pujian sambil asap rokok terus di tiupkan kepada mangsa.

Jika ada kesempatan berpuasalah sebanyak 1 hari atau 3 hari di mulai pada hari lahir anda, ini bertujuan untuk meningkatkan kekuatan anda serta untuk mempercepat penguasaan ilmu tersebut.

Oh ya jangan amalkan untuk kegunaan yang salah, PM sekadar berkongsi ilmu yang PM tahu. Kebiasaannya rokok yang digunakan adalah SURYA aka GUDANG GARAM
Kenapa? mungkin kerana rokok ni lebih tahan lama jika dihisap berbanding rokok lain, kuantiti asapnya juga lebih banyak dari yang lain. Tapi dunia da maju, mungkin rokok rokok lain juga digunakan untuk mengamalkan ilmu ini.

Jadi kata terakhir dari PM, kaum hawa yang berada diluar sana tu, berhati hati la jika seseorang yang tak dikenali tetiba datang menghembuskan asap rokok kepada anda. Dan pada anda yang ada kekasih menghisap rokok tu, pun hati hati lah. Kita tak tahu kan isi hati seseorang. Sekadar perkongsian. Katakan tidak pada rokok.sekian

BAntu PM klik SAYS sedekahkan dua posen

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

13 bicara cinta:

Eza Boom Boom :) said...

takde pakwe cemana?? haha. selamat Eza. hee. Abah dan abang-abang Eza pun tak merokok :). Okey, tq for peringatan.

Kamil Kahar said...

kaya rokok surya dgn gudang garam camnieh...hahaha...

ascil.punye.lah said...

menakutkan.

C i k P i p i T e m b a m said...

rokok nie ayah ada rampas byk kot. maklumlah ayah polis. kakaka

anamizu kaito said...

eeeee tak suke ROKOK =P





luv,
cik ana

widiea azira said...

hish awk ni..mgajar pulak..takut taw tak..

kim heeruul said...

nasib baik gua tak merokok.

I do I need Iman said...

tak suka klo lki rokok...hihi..

Cik Asma BLuppy said...

sy anti benor asap rokok ni.. aisey, bahaya gak ilmu pengasih ni.

fierul said...

tak suka laki yang isap rokok ..

Usaha Kita said...

lontact me for ebook ilmu pengasih,ilmu penunduk

kenji kazama said...

Sy gune vapor cigarette..boleh jgak ke??? Hahahaha..

kenji kazama said...

Sy gune vapor cigarette..boleh jgak ke??? Hahahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD