PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Kami Budak Blogger | Mawar Putih


 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Hai semua..tentu korang nampak satu ruangan banner di bawah widget follower pendamba?? ok ' Kami Budak Blogger' aka KBB adalah salah satu goup blogger yang diasaskan oleh Sahabat Blogger pendamba KSP .. pendamba dilantik sebagai ADMIN group ni #suke lettew... tak! tugas ni berat bagi pendamba.. susa nak pikirkan macam mana nak tarik blogger untuk join group ni..

Kami pihak Admin telah berbincang dan mengaturkan beberapa perancangan untuk group ni.. nak taw?? ops come join us first.. hehe.. newbie?otai? dialu alukan untuk menyertai kami di group ini..  sukar untuk mendapat tempat di hati blogger sekarang kerana banyak group blogge yang top top da lama diwujudkan.. tapi kami akan cuba menaikkan nama KBB..

oh ya anda boleh search di FB : Kami Budak Blogger

bagi yang masih baru blogging kami sangat suggest join this group..kenapa?? gunakan group KBB ni sebagai landasan untuk anda terus berjaya ok.. kami semua akan cuba sedaya upaya membantu anda... terakhir dari pendamba.. KBB new group,new idea ...sekian



THANKS FOR READING ♥ COMMENT

5 bicara cinta:

~Kirin Selama Perak~ said...

jagalah baik2
:)

Anonymous said...

wow... tahniah dah jadi admin dah zul .. bersabar la bila dah jadi admin ni..mcm2 perangai org kena jaga.. kena jaga hati dia org.. mcm nak join KBB tu..

Pendamba Mawar said...

tu la..berat ooo tugas ni...

Unknown said...

wah admin...
huhuhu
tak join lagi la....banyak sangat grup dah...

Pendamba Mawar said...

azlan>come join us

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD