PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Kutuk aje | Pendamba Mawar

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Pendamba sangat bosan..tersangat bosan.. jadi pendamba amik ruang yang ada ni untuk membuka ruang pada siapa sahaja yang ingin mengkritik blog atau diri pendamba.. 



pendamba perlukan sebab pendamba nak motivasi diri pendamba dan meningkatkan kualiti blog pendamba.. jadi peluang ni korang guna la untuk kritik.. apa sahaja ok.. tunjukkan muka..jangan bimbang pendamba tak dendam ngan sapa sapa pon

sesiapa yang beminat ley komen terus di ruangan komen entri ni...please...

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

8 bicara cinta:

AdeelaHimme said...

nak kutuk kira halal la ea?? hahahahaha...

Pendamba Mawar said...

kutuk j...:)

I do I need Iman said...

oke jea. buat lah entry lgi pnjg.
bukn pnjg sgt. sedang sedang ;)

AdeelaHimme said...

hah! ni nak kutuk...dgr ek...

dua tiga sailormoon blari,
mana nak sama si sailor cosmos,
dua tiga round boleh ku lari,
tp kne bganti2 la opkos!

hehehe...
dah kutuk dah,... ngeh3...

Pendamba Mawar said...

mawar>entry pnjang sikit ea..ok..:)

adeela>alamak main sailormoon la...nk kna blas la ni..

4 5 ultraman belawan
mana nk sama ngan raksasa
4 5 kawan ultraman datang
kecut perut raksasa..

apa da

Ashraf Jalil said...

tambahkan isu pasal cinta..heheh

Pendamba Mawar said...

cinta?? aa kan lama xbcakap tentang cinta

appleshine said...

:) ok jer blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD