PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Jagalah Malumu | Mawar Putih

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Hari ni pendamba agak gembira kerana dapat berjumpa dengan artis blogger..ahaks.. ok terus pada point..sedang asyik lepak di salah sebuah pasaraya terengganu tadi...pendamba terpandang dengan sengaja.. kat seorang awek..eehehe..ah cun... badan lawa.. tapi bukan itu yang menarik perhatian pendamba untuk menulis entri ni... tapi berkaitan pemakaian...


Fuh terus terang pendamba cakap..memang comel..tapi sayang cara pemakaian yang yang mendedahkan bentuk badan dan luah lurah yang tak sepatutnya....hurm kasihan pendamba tengok..cam tak cukup kain jer..apakah itu trend?? hingga maruah diri direndah rendahkan... tolongla.. walaupun kita nak follow dunia fesyen sekalipun tak perlu la berpakaian yaang mendedah kan aurat dan bentuk badan...


Tu tak termasuk golongan yang bertudung tapi pakaian ketat gilak..tension la pikiran  pendamba ni fikir bukan bukan taw... Pakai tudung da elok da jadi tutup la aurat tu betul betul..jangan pakai tudung semata mata trend sekarang... ada tu pakai tu pastu kain belah sampai nampak betis..ades...malas nak cerita lebih lanjut..takut jadi entri lain plak..


wahai kaum hawa kat luar sana..Jagalah maruah diri anda.. bukan nya pendamba baik sangat nak nasihat orang..tapi law cara pemakaian anda menyebabkan anda menjadi mangsa perbuatan tak senonoh?nak ke??fikir fikirkan la ea.. 


" sematkan dan benihkan sifat malu itu dalam dirimu..nescaya kamu akan memperoleh kekuatan untuk menghadapi dugaan duniawi ini. " ikhlas pendambamawar
THANKS FOR READING ♥ COMMENT

2 bicara cinta:

hantu said...

gua sokong lu faiz

Pendamba Mawar said...

wa wa dapat sokongan dari hantu..yeah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD