PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Jika Pendamba Jutawan | Pendamba Mawar

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Layan lagu ni sambil baca entri pendamba ni ea
video

Hari ni pendamba nak berangan jap.. andai pendamba jutawan.. harta beriban riban...apa pendamba nak buat.. pembaca semua pon ikut pendamba berangan ayuh... jangan malu malu.

Pertamanya pendamba akan bahagikan kepada 5 bahagian...bahagian pertama pendamba akan belanjakan untuk kedua ibu bapa pendamba.insyaallah.... pendamba teringin nak hantar mereka menunaikan Haji.. pendamba tahu bukan balasan harta yang mereka mahukan selama membesarkan pendamba.. tapi pendamba akan hargai mereka dengan melayani meeka sehingga akhir hayat mereka..dan terus mengukirkan senyuman.. pendamba sedar pendamba ni anak yang nakal tapi pendamba tak pernah kurang ajar dengan ibu bapa.. 1/5 harta pendamba akan pendamba berikan pada mereka..

bahagian kedua pendamba akan laburkan dalam sistem perlaburan emas.. knapa emas bukan ASB cam orang biasa buat tu..hehe.. ok pendamba terangkan .. bila melabur dalam emas..peratus untuk mendapat keuntungan setiap tahun adalah sangat tinggi..kerana harga emas sangat sangat jarang jatuh.. jadi sempatlah la pendamba melipatkali gandakan harta pendamba nanti

bahagian ketiga pendamba akan belanjakan ke jalan yang patut iaitu pendamba akan bantu anak anak yatim dan surau serta masjid di kampung pendamba.. seharusnya kita kena menghargai anak anak yatim..merera tidak sesempurna kita..pendamba akan menolong mereka jika pendamba ada harta..

Bahagian keempat pendamba nak bagi kat bakal teman sehidup pendamba..kenapa bukan semati?ajal maut di tangan Tuhan.. yakni  bakal Isteri pendamba.. pendamba akan berikan bahagian ini sebagai nafkah zahir pendamba untuk awak dan anak anak kita... gunakan harta tu sebaik nya..kerana saya memang khaskan untuk awak.. seluas lautan kasih saya saya hamparkan untuk awak.. pelbagai hiasan saya beikan untuk melihat senyuman dari awak.. tapi saya yakin awak hanya mahukan saya di sisi awak bukan nya harta duniawi ini.

Nahagian kelima da terakhir..ni pendamba nak guna untuk 'demand' pendamba..hehe.. dan tak lupa untuk kawan dan sesiapa pendamba pernah berhutang... bahagian ni pendamba nak beli fon.lappy,xbox..hehe.macam macam lagi..haha..

Itu la apa yang pendamba nak buat law pendamba jutawan..sekian..hehe..


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

5 bicara cinta:

kim heeruul said...

kalau hang kaya,boleh la blnje aku sekali..^^

~amy467~ said...

hahaha,,kalo jutawan,,meyh r bagi ratusan ke ribuan ke kat org yang sengkek-an ni..ermm,,btw,,bgus2..gne ngn baik pmberian DIA

Pendamba Mawar said...

kim>hehe.. bhagian kelima..haha

amy>hehe.. yer bsyukur la dikurniakan kmewahan walaupon sementara

Farierahasanz said...

err , da ame taa singgah sini kan.??

hahaa , law daa jadaik jutawan tue , jgn la lupe diri plak eaa . .

jgn jadi cam qarun lak t . .nauzubillah . .=)

Pendamba Mawar said...

fariera> maklum la sape je saya ni untuk disinggah..wakaka..:P
insyallah..xlupa diri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD