PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Impian | Mawar Putih

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Walaupun awak sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, saya tidak perduli! Bagi saya yang penting awak bahagia dan awak tetap menjadi impian saya

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

22 bicara cinta:

SumBody Me.. said...

jenjalan sini, singgah baca :)

Pendamba Mawar said...

jemput la singgah minum air makn2 kuih.hehe

aizamia3 said...

selagi tak rebutkan hak orang, ok je..

Pendamba Mawar said...

aizamia3 insyaallah tak.. :)

Alice Alissa said...

Mawar??ok2..

Akulah Pak Lan said...

kalau btol2 nak rebut...tapi kalau nak tgk dia bahagia..doakan dia..

jia said...

melihat dia berbahgia disamping orang yang dia sayang, dah cukup bahgia.. :)

Pendamba Mawar said...

alice>mawar??

paklan>doakan yang terbaik untuk semua

Jia> itu la dia bahagia..so am i

AdeelaHime said...

entri iniiiii...................gulp! hahahaha

Pendamba Mawar said...

gulp knapa?

Fadzmie Mohamad said...

Berusahalah selagi dia belum menjadi milik sah seseorang. :)

# epic win! sila serang pawagam berdekatan! #

Pendamba Mawar said...

fadzmie>tu la selagi bellum masih dikira single.ahaks

Nur Ayuni said...

berusaha. dan tunjukkan anda layak untuk dia. gudlux :)

Pendamba Mawar said...

Nur Ayuni saya sentiasa berusaha..tak kan pernah mudah mngaku kalah

yunZ said...

wewetttt..jgn mengalah weh

Pendamba Mawar said...

yunz..my sweetheart..ok abg xkn kalahnye.ahaks

I do I need Iman said...

haa nape kwn sbot nme mwr tue? ape ce ape ce ne? haahha

Pendamba Mawar said...

mawar i dont know why la..

Alice Alissa said...

nothing la pendamba mawar..

Pendamba Mawar said...

@Alice Alissa jangan smbunyikan apa terbuku di hati

munirah abdullah said...

salam ziarah..lama xupdate blog awak...da xlarat nk bca ni..byk sgt tggl...hahah..pe pn gud job..^_^

Pendamba Mawar said...

xpe mun..:)....hehe.mekasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD