PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Penipuan | Pendamba Mawar




cinta itu pedih untuk orang yang patah hati.

Ya benci akan lagu-lagu cinta.Kenangan-kenangan lama
Suatu malam ketika hujan sedang turun.
Aku telah membawamu ke dalam kenanganku.
Aku berjanji kepadaku bahawa aku masih dapat hidup dengan baik tanpamu,tetapi aku tidak dapat melakukannya.
Sehari tanpamu merupakan hari yang sangat panjang untukku.Aku berdoa agar aku dapat melupakanmu


Tanpamu,tiada kebahagiaan dalam hidupku.Aku tidak dapat menitiskan air mataku.Aku tidak mahu hidup lagi.
Ya,semua it karut,ini telah mengelamuniku.Fikiranku kusut dengan bayangan-bayanganmu.Aku ingin men jumpaimu tetapi aku telah dilarang untuk membuat demikian kerana semua itu telah berakhir

Aku meminta maaf kerana cintakanmu,
Aku tidak tahu tetapi sekarang aku tahu aku memerlukanmu.
Aku meminta maaf kerana cintakanmu,
Aku telah mengeluarkan kata-kata yang melukakanmu tanpa pengetahuan,
menyebabkan aku meninggalkanmu
dan melupakan aku sedikit demi sedikit,supaya hanya aku berasa dalam kesakitan?

Aku dedikasi semua dalam bicara ini untukmu
Dariku,tanpa pengetahuan orang lain,
Aku ditinggalkan keseorangan di tengah-tengah semua ini.
Surat-surat perpisahan yang dipenuhi dengan renyutan dan lipatan dalam saku aku,

Aku akan berubah,aku akan ketawa apa-apa sahaja mulai hari ini.Aku meminta maaf kerana cintakanmu.


THANKS FOR READING ♥ COMMENT

4 bicara cinta:

kim heeruul said...

bermadah dekat siapa tu.haha..^^

Pendamba Mawar said...

kat diri sendiri la kim

BUDAK TINGGI said...

auww..!! jiwang sungguh lah u ni..hehehe

Pendamba Mawar said...

BUDAK TINGGI ala u xsuka k ai jiwang..u pon jiwang jgak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD