PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Berpuak Puak | Pendamba Mawar

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Sedang leka pendamba sembang ngan sorang 'adik',tiba terbit bicara berpuak puak..hum tak dinafikan memang itu gaya yang diamalkan da pendamba da lama sedar tentang hakikat itu.. apa yang menyebabkan berlakunya hal begitu?
Best ker hidup berpuak ni?? macam tak berkembang jer.. sejak join pendamba memang sedar tentang gaya tu tapi pendamba cuba join semua nampaknya mereka masih memilih..untuk apa?? supaya nama tak jatuh ker?untuk sentiasa dikenali ke??

Ingatlah hidup kita bukan setiasa di atas.. setiap orang di dunia ni akan merasai erti kemanisan dan kepahitan hidup..itu la keindahan sebuah kehidupan..Faktor berlakunya gaya hidup berpuak ni mungkin atas faktor mereka labih selesa berbanding orang lain...
macam mana kita nak taw orang lain tu tak selesa jika kita tak cuba mengenali mereka.janganlan sombong sangat nak menghulurkan ucapan salam pada yang tak dikenali..tak rugi pon.. 
satu lagi tentang rupa.. pendamba dah hurai ni sebelum ni.. tapi pendamba masih gak teruskan tebalkan muka menegur dengan niat untuk berkawan.. tapi komen tidak diendahkan..masih positif mungkin tak nampak..tapi law da dua tiga kali tegur..tapi tak dilayan hurm..pikir la sendiri.law yang perempuan orang lelaki yang cantik hencem..cepat jer...
terima kasih la pada sesiapa yang mulakan persahabatan seperti ini..sekian

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

6 bicara cinta:

HeziqaMushadadLee said...

cam kenal ke bro?

Doktor Cinta said...

hehe.. sapa2?? ni umum la heziqa

cunndaa said...

wahhhhh........best n3 ni...
kim salam kat 'adik" tu yer...kekekekeee....

tp sejujurnya, btul la ape yg duk komen2 tadi tu....yg tu yg cunndaa rasa...

Doktor Cinta said...

hihi...nnti sy smpaikn slam pada adik tu..:)... bnde ni da lma nmpk..sje xsuarakn..:)..
biarlh wujud haters sbb entri ni.tp sy pon ckp bnda btul

::Mastura Zakaria:: said...

rilek la dokter..kalau nak cakap puak ni...memang sampai bila pun ada puak..bukan takat dalam blogging, dalam masjid pun ada puak jugak...

Doktor Cinta said...

ya mmg btul..sebb tu sy masih pelik..kenapa masih perlu berpuak2 law bersatu kan bagus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD