PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Kenangan | Mawar Putih

" Usah Dikenang Perkara Yang Lepas... Biarkan Ia Berlalu Bersama Bayu Yang Meniup.. Usah Digenggam Kenangan Lama.. Kelak Diri Akan Mencari Mana Penghujungnya.. Biarkan Hati Menerima Sesuatu Yang Baru "

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

10 bicara cinta:

blackroses said...

bunyi hati lara je.....


pendek kata..'barang yang lepas jangan dikenang ye...

Pendamba Mawar said...

ya lebih kuang la mksudnya bgitu..hehe

anamizu said...

mcm lagu p ramlee tu:


"barang..yg lepas..hai jgn dikenang~"







lots of luv:
DIARY-KECILKU ^___^

Pendamba Mawar said...

heheee

blackroses said...

ni macam orang nak cari teman baru je kan...:)

Pendamba Mawar said...

keke..hati da lama kosong kadang2 teringin mncai tapi masih leka memikirkan kekurangan diri sendiri

blackroses said...

erkkk..

jangan tarik energy negatif...
energy negatif akan menjadikan kita negaif...

tarik semua energy positif...insyaallah...

cantik..hensem..itu subjektif..putih gebu....bergaya..belum tentunya cantik di mata semua orang

Pendamba Mawar said...

benda cam tu sy xplik.. tapi kekuatan untuk membimbing anak dara orang yang saya risau..:)bacaan2 dalam solat..xsemestinya betul walaupon kita rasakan ia nya betul

blackroses said...

ilmu boleh cari...semuanya terletak pada diri kita..kalau dah ada terpikir macam tu..move on...timba ilmu

Pendamba Mawar said...

@blackrosesdalam proses ni kak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD