PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Sayang Jom Main | Mawar Putih

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

pendamba nak mulakan bicara dengan dialog dua orang kekasih.. 

Lelaki : Sayang jom kita main..
Perempuan : Apa abg?? tak nak la..
Lelaki: Ala sekali jer.. please.. kata cinta ngan sayang kat abg
Perempuan: sayang takut la.. betul ke tak de pape ni kalau kita main
Lelaki : Betul la... Jangan la takut..

Akhirnya selepas cair ngan pujukan lelaki tersebut mereka berdua pon main.. hampir setengah jam mereka main yang terdengar hanya pekikan dai kedua pasangan tersebut..kuat plak tu..tu la gatal nak main sangat...

Pendamba tak paham la..law nak menjerit jerit baik takyah main ..huh! sakit telinga aih duk dengar.. yang si lelaki tu pon gatal ajak perempuan tu main..kan da tak tercover suara perempuan tu..


Ha benda alah cam ni ar mereka main ...huh..menjerit jerit..buat malu kaum wanita jer..k la sekian dari pendamba..ops ada yang pikir lain ka?ahaks

P/s : Promosi Promosi Promosi.. here Mawarku Wada

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

10 bicara cinta:

I do I need Iman said...

hahahha wat lawak lak dye!.
nway thnx again. mwr xminx pon ;p

Pendamba Mawar said...

xpe la..tolong pmote...lalalala

Ahmad Haziq Azlan said...

ni lucu ke lucah????



http://azlanthetypewriter.blogspot.com/2011/06/mengapa-lelaki-berubah-menjadi-gay.html

zarulfarhana said...

hahahaha....

Pendamba Mawar said...

azlan>ngee...lu .........lu pkir la sndiri..wakaak

Pendamba Mawar said...

zarulfahana>hahaha

kim heeruul said...

nasib gua tak pikir lain..ahah..
sbb gambar pusing2 tu dekat sgt

Pendamba Mawar said...

ahaks..kim malas la nk letak jauh sebab nanti aku eksploitasi minda orang lak..xmao2

nazirah said...

hai sy jenguk sini ;)

Pendamba Mawar said...

hai jugak..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD