PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Menyampah bukan Jeles | Pendamba Mawar

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Pertama kali pendamba nak mintak maaf untuk entri yang pendamba bakal tulis ni.. berkaitan kapel.. ye la bukan jeles ke apa ke.. tapi pendamba rase cam meluat plak ngan ayat cam gini...


" Sayang makan la banyak cikit,bagi gemox sikit....ujar seorang kekasih pada pkwenye... ni ayat aku paling tak suka ... da dapat yang ok pastu suh gemox bagai... demm!! kau ingat law gemox orang akan pilih jadi pakwe ker?? best ke jadi orang gemox ni?? dapat tahan ker kutukan orang?perlian orang?? ckup la!! pendamba da perit ngan semua tu... daripada sekolah rendah pendamba dikutuk,diperli,dihina sebab gemox.. ingat best ker??? hina sangat ke orang gemox ni?? 

pendamba bukan suka sangat jadi gemox ni.. bukan tak nak jadi kurus.. nak jer.. lambat ada orang jual produk pendamba akan beli... tapi untuk apa??untuk siapa?? sekadar menjadi orang lain untuk penuhi keinginan orang lain itu tak berbaloi... baik jadi sendiri.. 

maaf la pada sapa yang terasa... terus terang pendamba memang tak suka ayat tu... law gemox ni tak de orang nak pon kat kita la... pikir la baik baik.. korang terima seseorang tu so terima la seadanya.. jangan la mengubah seseorang menjadi apa yang korang nak... sekian

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

5 bicara cinta:

Hanim Mahali said...

dalam sesuatu hubungan tu sikap tu paling penting bukan rupa fizikal... tak perlu la nak suruh gemok ke kurus ke... terima apa adanya dia...

tieka said...

betul kata hanim mahali tu...setiap pasangan kena laa terima seadanya...x kira laa..kelebihan or kekurangan seseorng tu...

Pendamba Mawar said...

ya saya stuju ngan hanim.. jgan dipandang luaran..:) tapi tu la masalah sekarang... rupa dulu ..baru yang lain2.. bukan semua..tapi segelintir..:)

suha said...

yang penting hati mau baik,iman mau kuat (^_^)

yang menolak tu memng bukan yg terbaik tok kita tapi insyAllah yg menerima kita,itulah yg terbaik

cik suha pon gemok hehe siap kena tggal ngan pkwe lagi,katanya malu kt kawan2 n dh penat tggu cik suha jd kurus..tp xkesah pon,jodoh hak Allah

Pendamba Mawar said...

yer.. saya taw..terima kasih..:) saya pernah dikciwakan alasan yang sama..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD