PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Tagline Blog Aku CUN

Hai pembaca blog PM, kali ni izinkan PM untuk menyertai aktiviti ke 6 oleh FiQ'Ra. Aktiviti berkenaan tagline, sememangnya tagline sentiasa berubah daripada awal PM mula blogging, tapi tagline sekarang insyallah adalah identiti untuk blog PM sendiri. Sebelum lebih lanjut PM mintak kawan kawan untuk klik

SINI , SINI dan SINI untuk menyertai aktiviti ini.

Apa ya tagline blog PM? kalau diamati pada header blog PM, tagline blog ini adalah 
BILA JIWA PM DIEKSPLOITASI
Jadi apa sebenarnya yang PM cuba sampaikan melalu tagline ini, dan kenapa PM memilih kata ini sebagai tagline blog usang PM ni.

PM akan terangkan maksud Eksploitasi , dari segi pemahaman PM ekploitasi ini membawa maksud perubahan, dimanipulasikan, juga membawa maksud menggunakan satu benda untuk digunakan dalam banyak tujuan. Jadi tagline blog PM "BILA JIWA PM DIEKPLOITASI"

Ini membawa maksud bahawa semua penulisan dari blog PM tiada entri copy paste dan semua bicara yang terlukir di dalam lembaran blog PM ni datang dari jiwa PM sendiri, sebab itu la PM memilih kata ini sebagai tagline di blog PM. 

Sebab kedua kenapa PM memilih kata ini , kerana kita sangat mudah untuk memanipulasikan sesuatu melalui kata kata. Jadi tagline ini juga memberi maksud yang tersirat sebagai BILA JIWA PM DIUBAH MENJADI KATA KATA, maka terhasil la penulisan di setiap entri PM ini. 

Tak cukup cun ker?hehe sekian dari PM.>kategori 1<

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

24 bicara cinta:

PutryAin said...

wahhh pm memnag akn menng ni ... tagline pun mantap.. putry tak de tagline huhuhu.. cm ne nak joinn

Miss Purple Ungu said...

tagline yg menarik
i likeee :)

Halimaton Saadiah Ngah Latip said...

semoga berjaya

cunndaa said...

wah...mantap...
gud luck

Qil_H0shi said...

da cukup cun PM :)
gud luck yer...

Original CikTeddy said...

mmg cun!tmbh kacak skit..hehe

Eza Boom Boom :) said...

macam teknikal je tagline tu.. hehe. apapun, cun dah!!! :). All the best!!

ZaTy zUlAiKhA said...

tagline cun . tuan blog un cun !! ahah ! keliyaaa . :D

Nisa Greennnpanda said...

hehe... tagline yg mantap tue.. >_<

DiDiE eLa said...

penulisan PM nieh..mantap slaluh...mesti BM A nieh..jelesnyaa =P

jgn lupa..visit

nshuhailahz.blogspot.com/2011/12/tagline-blog-aku-cun.html

budakijaupendek said...

tagline tu unik.
best of luck! ^^

kim heeruul said...

gua suka tagline lu..=)

Nerdy Zuera said...

Suka. suka :)

Idzanfashila said...

gud luck PM :D

smilenajah93 said...

alah , semua ade tagline , sye nk buat ape ek ??

..cik gugu.. said...

gugu pon tade tagline *tetiba. heheh

yad'z said...

dah macam sumber alam dah.. eksploitasi bagai.. hahaha.. =P

anamizu kaito said...

cukup cun dah tu PM! hehehe =P







luv,
cik ana

ana amalina said...

gud luck =)

fiQ'Ra said...

BILA JIWA PM DIEKSPLOITASI.. nice dear.. gud luck tau ;)



admin,
GENG fiQ'Ra♥

Nur Atikah said...

cayalaahhh PM :D good luck.

ayiel said...

cun3!! hehe kira PM tulis pakai hati guna jiwa.. patutlah ayat sedap2 semua

NaIaDHaNnI said...

all the best PM :)

sya mimie zeme said...

dr segmen yg sme..

gud luck

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD