PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Kembalikanlah keceriaan dulu

Hai pembaca blog PM, dalam sedar tak sedar keseronokkan yang PM alami untuk hari hari sebelum ni adalah bekalan untuk kesedihan dan kesunyian yang akan PM lalui mulai hari ini. Hujan rahmat turun mencurah bagai memahami apa yang terbuku di hati. Berat untuk PM pergi tinggalkan adik adik yang PM sayang. Berta untuk PM jauhkan diri dari adik adik yang memahami cam diorang. Tapi PM harus lakukan untuk kembalikan semuanya seperti dulu kala.

Tak jauh PM dapat lari, tak jauh PM dapat hindari masalah ini selagi PM ada akaun FB dan blog. Sejujurnya pengunduran PM kerana PM tak mahu lebih ramai member yang akan menunding jari kepada admin kerana PM. PM hormat admin, dan PM tak nak admin sedih. Jadi PM berundur supaya member dapat menerima admin group tu kembali.

Pertamanya PM mintak maaf pada dua orang admin group Mas dan Afiq sebab PM naikkan post itu. kalau PM tak suarakan semua tu mesti kes ni tak terjadi. PM akui itu salah PM. Buat NL , PM mintak maaf untuk semua tu, Dan buat semua memeber group PM harap anda semua mampu jaga group tu leklok ok. Jangan ada lagi orang yang buat hal cam PM lakukan.

Mungkin PM tak dapat nak bersama anda lagi, tapi PM akan perhatikan dari jauh apa jua perkembangan group ni. Dan kad blogger, PM akan tetap bbiarkan di sidebar PM tandanya PM masih lagi geng walaupun PM takde kat group FB lagi.

akhir kata dari PM, maaf untuk semua salah silap PM. Manusia tak lari dari lakukan salah silap. harap korang semua maafkan semua salah Pm yang menyebabkan berlaku ketegangan dalam group..

ps PM tak tahu cam ner nak sampaikan post ni pada FiQ'Raian.. hurm :( bosan la PM lepas ni. Pm online pun sebab group ni..

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

14 bicara cinta:

Anonymous said...

biar era sampaikan.. hehe.. nak tak?

Unknown said...

PM , takde siapa pun minta PM keluar dari group. Nia anggap PM mcm abg so please act like a brother. matang lah PM, nia buat semua tu sbb nia taknak hal ni berpanjangan. Nia takpaham kenapa PM terasa sbbnya kami dah selalu ajak PM. takperlu keluar PM. kalau PM keluar , lagi ramai yang akan salahkan admin dan nia. nia cuma sedih dan takpaham kenapa PM terasa sdgkan kami dah ajak PM join kami. pls PM? stick with group ? supaya semuanya kembali seperti sedia kala. pls? nia merayu ni,

iAmCekbolat said...

eh knpa ni syg?

Putry said...

pm jom la masuk group tu balikkkk

Unknown said...

knapa nieyh ?

Unknown said...

knapa nieyh ?

Zana said...

Sedih plak Ana niee . Nape semua nak sedihsedih nieee :/ Semua perlukan abg PM , so jangan buat cmtuu laa okeii .

ascil.punye.lah said...

kenapa saya macam tak paham apa2?but still nak komen,nak buat PM hepy tp tak tau cemana.

nuyui a.k.a miss YUI said...

walau yui xtau hal sbnr tp hope tbh k..

bila kt tgh emosi mcm2 leh jd..

baik buruk dtg dr kt gak kan..

widiea azira said...

sye tak faham. .tapi xpe lah..
saye ade!!!!

CikTeddyCorner said...

encik kasih knp sedih ni?cik x bape fham sbnrnye sbb cik pon x aktif dlm group tu....hmm,xbest tngok encik kasih sedih..slalunya encik kasih slalu hepi..^_^

Falling . said...

oke fine gugu ta taw pape -.-

cik ika said...

nape ni..nape ni..ala..ika tataw papepun..lme ta wat kecoh kt GF..btw, PM tamaw a sedih2..ika tgk rmi nk PM kembali..smile dear~

cik jannah said...

eh. kes apa? kenapa saya tak au. hehe.. apa2 pun, PM sabar je. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD