PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Spontaneous Thursday #26

Perasaan cinta itu bermula dari mata, sedangkan rasa suka pula bermula dari telinga. Jadi jika kamu mahu berhenti menyukai seseorang, cukup dengan menutup telinga. Tapi apabila kamu cuba untuk menutup matamu dari orang yang kamu cintai, cinta itu berubah menjadi titisan air mata dan terus tinggal dihatimu dalam jarak waktu yang cukup lama
THANKS FOR READING ♥ COMMENT

13 bicara cinta:

[fArAh aLiAs] said...

mari baca kisah farah dan my bff. doakan persahabatan kami kekal selamanya.

http://coretanharapan.blogspot.com/2011/12/tips-menghadapi-kawan-baik-yang.html

=)

farra said...

betol tuu...kite pon baru bace quote ni tadi..:)

◕berlygerly◕ said...

cinta dengan airmata sentiasa dibelengu diri kita . cinta dan airmata juga telan menyatukan kita ke akhirnya jua. *ceewwaahh ayat* -.- terbaek lah abg PM punye puisi :)

Selendang Merah said...

betul tu PM..cinta itu kalau ia benar2 dirasai, bukan setakat air mata. malah nyawa jugak kia bisa gadaikan...tu lah cinta yg sebenar.

Norlida Ramli said...

hhuhu..
sedihnya...tumpang nangis kt cni leh x?huhu :(

Lea Isnawi said...

ahhh..sedih la bace ayat PM ni

sobs

kim heeruul said...

betul tu..
saat pertama kita melihat..=)

orkid said...

tertanya2.. mcm mane pulak kisahnya dgn org buta? merekakan tidak bisa melihat..

Wan Nurul Zur Ain Bt Wan Din said...

wahh sungguh puitis ayat mu pm..i like pm

lavera said...

waahh ~ tersentuh pulak rasenyer.. :(
pandai PM bejiwang ea ..nice..

fiQ'Ra said...

tak kan tutupkan mata.. redha.. akan cekalkan hati ;')

Ca Cik Duyung said...

wah..ca suka kata2 nie..cinta kan buta..tutp mata pon xgune..hehe

Rosalia said...

sgt mendalam maksudnya dan menyentuh hati :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD