PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Krim keras dan awek seksi

Hai pembaca blog PM, cewah da lama tak berbicara seperti ini. kali ini PM nak berbicara mengenai krim keras dan awek seksi. Dua point yang menarik minat para remaja sekarang. Daripada buat entri puji itu , ngaku awek itu, awek ini, baik buat entri lain dari blogger lain. Jom kita berbicara mengenai krim keras. Kemudian kita akan beralih arah kepada isu awek seksi.

Setiap orang lelaki ramai yang mengimpikan memiliki krim ini, krim ini dapat membantu meningkatkan keyakinan diri dan kehenseman dan kemaskulinan mereka. Bagi budak #noob cam PM sebelum ni mana pandai nak cari krim ni, kalau dapat pun tak tahan lama, sekejap je pastu hampeh. Girl tengok pun pandang sebelah mata je sebab kualiti rendah.


Pernah nampak botol botol cam ni?? benda ni la membantu anda mengeraskan dan menunaikan impian anda. Ya tak lain tak bukan itu la Styling Mousse , krim yang digunakan untuk menggayakan rambut .hasil yang dapat dilakukan. Rambut kan aset penting untuk semua orang




ok la PM ni budak kampung dulu pakai minyak rambut biasa je, tapi rambut #bodoh cam PM ni susah dengar cakap sikit. haha . tapi bila guna styling mousse...wah, cantik tertarik ko memang tembam beb. kekal je rambut cam tu. like gila la. motif cerita pasal ni, sebab pertama kali PM beli dan guna styling mousse ni, cam krim atas kek tu.wangi, geram nak jilat jilat.haha

Mengenai awek seksi, semalam PM dan keluarga pi dinner kat KFC , macam biasa la tukang order nye PM la, ammik snack plate je, ah bukan itu yang PM nak cerita, tapi sebelah PM ada seorang budak perempuan dan 4 orang lelaki, diorang pun datang naik motor je, apa yang menarik perhatian PM?


budak melayu, cantik kulit putih, muka licin, badan lawa, pakai singlet je  di KFC bersama 4 orang lelaki, PM tak rasa itu adik beradik dia, kalau siap main pegang pegang pinggang, bertepuk tampar bagai. Tipulah kalau kata PM tak tengok, kalau tak tengok cam ner PM boleh tulis kan?

Tapi apa yang buat PM malu, dalam tu ada keluarga india, cina, apa la pandangan mereka. Budak melayu sebab cara diorang cakap pun da tahu itu budak melayu. nasihat PM kat kawan kawan perempuan PM di blog ni, jaga la pakaian anda. Takyah la ketat ketat, bantut tumbesaran je. Terutamanya jeans. banyak efek kalau pakai jeans ketat ketat. Kesan ketara yang nampak adalah menjadi bahan kutukan orang. Jadi berhati hati la dalam pemilihan pemakaian, kita jangan hanyut dalam dunia fesyen, nanti bila kita da lemas, susah nak bernafas balik.. sekian


mintak tolong klik sini sini

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

20 bicara cinta:

Original CikTeddy said...

emm3 pm,rasenye xyah ltak kot gmbr pompuan tu..blog ni kan rmai yg brkunjung..n x baik la bg lelaki tuk lihat ni..tau tjuan pm untuk nsihat tp lg rmai yg tngok lg rmai yg mnanggung dosa kan?:)

Lea Isnawi said...

err pompuan melayu zaman skrg memang makin berani.

fierul said...

ermmm macam macam . haish kadg2 takut bila tgk smua tuh ..

smilenajah93 said...

perghhh ! rambut x tahan kot ! haha !

Nyamuk Terbang said...

erkkkk

Miss Nadya said...

budak zaman sekarang kan??

p/s:: hehe..makan ke sup ikan yu??huhu..

sha my heart said...

suka nasihat cik teddy =)

wah, suka ye dapat mousse =)

Nak tau tips tambah follower? Singgah sini: tips tambah follower, terima kasih followerku

Nizam Ijam said...

rambut aku mcm mana??haha

ieyza afieyna said...

wow.. lelaki wt rambut pcak hensem sgat.. hee

ape la perempuan tu terlebih sosial betull...malu je

Noraien said...

ishhh,ape lah budak perempuan tue.kne lah jaga pemakaian lagi lagi kat tempat umum .

El-Janna said...

kenapa la xsedar2.. hmm doakan yg baik je la utk dorang ye^^

Norlida Ramli said...

oooooo..Styling Mousse..krim rambut ghupenyeeee..haha..igtkan game..

pkaian girl skrg toksah nk ckp la..makin berani dedah2..hot la katakn..huhu

saya cello191 said...

nak kata panas...xde la panas sgt sampai nk kena pakai singlet..

=.="

Selendang Merah said...

haiyo tajuk td..hahaha
dunia akhir zaman dh PM..

RinsyaRyc said...

ahah. budak2 skang memang. -_-

Idzanfashila said...

makin larang, makin nak buat. hasihh!

ascil.punye.lah said...

krim keras.yeahhh,pompuan pakai bole tak?kompom cacak tinggi,cicak jatuh pon mati.

eh?pagi tadi kita baca,ade gmbr pompuan.dah edit eh.tp mmg tak patut lah pakai macam tu.haishhh,remaja skrg kan.

anamizu said...

itu namenye up to date.KONONNYE lah.
angsa lain tgk pon geleng kepala je..





luv,
cik ana

msredcheesecake said...

Terlalu ramai adik2 yg macam tu skang ni... Mereka tak terasa rugi tayang aset....

Kesilapan ini pernah msred buat, kesal....

r-5 said...

tu la bro gua pon semak jugak dengan pompuan seksi ni.. nak je gua gigit.. hahaha.. :p pasal minyak rmbut plak rambut gua panjang tapi gua suka sikat pakai tangan je.. so agak serabai la gua ni.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD