PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Spontaneous Thursday #26

Khamis terakhir sebelum tahun baru, Azam PM 2011 dah tercapai nak memiliki satu blog. Azam kedua PM dah tercapai nak jadi diri PM sendiri. Selama 9 bulan PM blogging banyak yang dapat belajar. Anda pula bagaimana?

jom bantu PM klik.
mekasih

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

14 bicara cinta:

PutryAin said...

azam saya tak tercapai lagi...dalam mase setahun sy cuba membuang tabiat menggigit kuku.. tp tp tp kuku sy selalu sy gigit... tak leh nak buang dh habit sy ni... buntu dhh

Miss Purple Ungu said...

sebelum ni PM jadi diri sape lak hehehe
#just joking :)

Azmi Khan said...

insyaallah semoga sy menjadi org yg lebih baik dr semalam dan hari ini....

Gadis mutiara_Solehah said...

Ada yang dicapai dan ada yang tidak..Insyallah akan membaiki diri ini^^

reenapple said...

dah lupa apa azam... oh ada 1.. tapi belum dicapai lagi.. kena tunggu tahun depan baru dapat tahu tercapai atau tidak..=)

*tahniah..=)

Teenager Housemaid said...

belum fikir lagi..haha..

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hmm slama 2 tahun zuan blogging ni,rmi kawan zuan dapat ;D

aimie amalina said...

alhamdulillah, byk gak PM capai ye
iteee pon byklah jugak
tap nak bagi byk2 lag 2012
hehehe

selamat memperbanyakkan usaha :)

Eyda Syahida said...

bagusla da byk yg brjaya dicapai, alhamdulillah...

ehem! dgr kata dah cashout? bile nk blnje kawan2? hahaha

Original CikTeddy said...

cik..hmm,rsult spm xtau lg..hehe

Phat said...

azam 2011 tercapai dah..azam 2012 nak jadi lebih baik dari 2011

nurul diana said...

azam thun ni da trcapai , thun dpan blum lg , hehehe

Zana said...

Tak pernah ada azam pon , jalani kehidupan macam biase huhu

..cik gugu.. said...

azam sy ta tercapai lg.. msih ke arah tu utk bahagiakan parent's dgn kjayaan sy ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD