PENJENAMAAN SEMULA BLOG PENDAMBA MAWAR

PRINCESS WIDIEA AZIRA

Pandangan Korang


Patut kena report ke tak???
PM tengok seolah olah dia permainkan Allah


Jom bantu pm klik

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

17 bicara cinta:

aina mysarah said...

tulah.. terok betoll! grrr..

Azmi Khan said...

nampak mcm menghina....
tp kita pun x tau ape niat org ini sebenarnya....

semoga Allah melindungi kita dari fitnah2 yg cuba merosakkan agama.....

Norlida Ramli said...

haishh..
sape la yg wat ni...

Wan Nurul Zur Ain Bt Wan Din said...

eeee teruk nye.....pm report je

famimahat said...

adakah dia mempromote bible, atau menyindir bible? think again =)


yang suka entry nih,
Fahmi Mahat

Ahmad Haziq Azlan said...

dia nak hina siapa agaknya ya...

widiea azira said...

ape motif dy erk..

SAIFUL ANUAR BAHARUDIN said...

urmm... taktahulah nak kata apa... memang macam mengutuk tapi tak tahu siapa yang dikutuknya
Wallahualam

Original CikTeddy said...

report jerk..!

Azzah said...

apa motif dia/mereka buat mcm ni?

Opieneon said...

aku nak bg komen, seriau jugak, try tya yg pakar....tp kalo nak kata kat Islam, mmg aku tentang habisan la...

Qyla said...

kuang hajau ni !!!
mmg patot kne report pon .
hishh . rase nak maki je ni . HAHA

I do I need Iman said...

uit dsyt. subhanallah .

kim heeruul said...

dia tu gila agak nye.

nurul diana said...

report je , asal laa lahabau sngt , huhu

ascil.punye.lah said...

apakah? =____=

izah :) said...

report jee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2011PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD