PENDAMBAMAWAR BACK IN 2019

Aku Dia & Blogging

Pendambamawar ketagih BLUE


 
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Saya nak cerita sikit masa saya mula-mula bergelar pelajar sekolah menengah lebih kurang 10 tahun lepas.. saya memang kaki minat BLUE.. serius jujur saya mengaku yang saya ni memang law tak layan BLUE seminggu kosong jer hidup saya masa tu.. 


Saya sendiri tak faham kenapa saya boleh ketagih macam ni , tapi disebabkan sikap ingin belajar yang amat kuat la ketika itu mendorong saya untuk meminati BLUE, pada tahun 2002 Jepun dan Korea masih tak popular,ramai yang layan English jer..jadi saya pon tak ketinggalan.. walaupon masa tu susah nak dapatkan sumber2 BLUE ni tapi saya cuba gak,mintak ngan kawan2 yang ada..
Ketagihan saya dengan BLUE ni agak memakan masa yang agak lama,dalam 5 tahun saya melayan BLUE ni sebelum saya terpengaruh dengan benda baru yang melanda Malaysia ketika itu..
ok la biar saya ceritakan tentang BLUE ckit ea....
^

^
BLUE ni salah satu kumpulan pop Btitish yang dianggotai oleh 4 orang member iaitu Simon,Lee,Duncan dan Antony.. Kumpulan ni ditubuhkan pada tahun 2001 dan lagu popular merka masa itu adalah 'All Rise'
Zaman lagu 'All Rise' ni memang saya layan giler la ngan BLUE ni sebab rentak lagu ni dapat menarik minat saya untuk mendengar dan menghayati lirik2 nya..walaupon masa tu 'english education' bak kata usop wilca tu teruk tapi saya bersungguh2 minat lagu ni..dan pada masa sama macam saya tulis tu sikap ingin belajar saya kuat jadi saya gunakan lagu2 dari Blue ni untuk belajar..
Antara lagu BLUE yang menjadi Faveret saya
All rise
Fly by
One love
Sorry seems to be the hardest word
^
Ni gambar BLUE


Sekian Terima kasih..

p/s : Maaf law saper yang buat tafsiran lain di atas tajuk saya..peace...



  

THANKS FOR READING ♥ COMMENT

3 bicara cinta:

Unknown said...

hahah sabar jelah :)

Pendamba Mawar said...

haha..bgitu la kisah ketagih blue ni.haha

DzuLagiL said...

nyanyi sikit lagu blue...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
PRIVACY POLICY ©2019PENDAMBA MAWAR ALL RIGHT RESERVED -- COPYRIGHT NOTICE BY PENDAMBAMAWAR | YOUR DASHBOARD